وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 1 تير 1394 ساعت 08:42   |   کد مطلب: 14921
رئیس اتاق اصناف کبودراهنگ عنوان کرد؛
میزان مالیات اصناف شهرهای کوچک عادلانه نیست
	میزان مالیات اصناف شهرهای کوچک عادلانه نیست
رئیس اتاق اصناف کبودراهنگ گفت: میزان مالیات اصناف شهرهای کوچک مثل کبودراهنگ مانند کسبه شهرهای بزرگ سنجیده می شود که این عادلانه نیست.

به گزارش نافع، حسن رضائیان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: توقع اصناف کبودراهنگ این است که با توجه به رکود بازار و کاهش درآمد، میزان مالیات به شکل عادلانه و منطقی و بر اساس درآمد واقعی اخذ شود.
رئیس اتاق اصناف کبودراهنگ با اشاره به مشکلات صنوف با شهرداری گفت: امیدوارم شهرداری با سیاست‌گذاری های خوب بتواند قدردان اصناف زحمتکش و خدوم که بازوان توانمند شهرداری هستند، باشد.
وی ضمن تاکید بر لزوم همدلی و همزبانی بین اصناف و شهرداری گفت: عوارض بالا مهمترین مشکل اصناف با شهرداری است و اصناف از بالا بودن عوارض همواره گله مند هستند که امیدواریم شهرداری نیز در راستای رفع موانع و مشکلات پیش روی اصناف گام های بهتری بردارد.
رضائیان با اشاره به قانون اجباری نصب صندوق مکانیزه فروش در برخی فروشگاه ها نیز گفت: نصب صندوق مکانیزه فروش برای اصناف در شهرهای کوچک مانند کبودراهنگ که بیش از 70 درصد آن به شیوه سنتی اداره می شود شیوه مناسبی نیست.
وی نصب صندوق مکانیزه فروش را تنها برای برخی اصناف شیوه ای مناسب دانست و گفت: اکثر فروشگاه های شهرستان کبودراهنگ در مقایسه با شهرهای بزرگ بسیار کوچک هستند و برای آنها امکان نصب این صندوق ها با توجه به هزینه بالا برای آن امکان پذیر نیست و از سوی دیگر اگر جریمه شوند خسارت های زیادی را می بینند و این سیاست در راستای حمایت از صنوف خرده نیست.
نقش اصناف کبودراهنگ در خلق حماسه پنجم آبان کبودراهنگ غیرقابل انکار است
رئیس اتاق اصناف کبودراهنگ با اشاره به نقش قابل توجه بازاریان کبودراهنگ در دوران انقلاب اسلامی گفت: نقش اصناف کبودراهنگ در خلق حماسه پنجم آبان کبودراهنگ غیرقابل انکار است.
وی با اشاره به درگذشت آیت الله آخوند همدانی در تیر ماه سال 56 گفت: کسبه کبودراهنگ برای شرکت در مراسم تشیع جنازه مرحوم آیت الله آخوند همدانی به وسیله چند مینی بوس به همدان رفتند و در آنجا شعارهای تندی علیه رژیم دادند و تابوی شکست ناپذیری رژیم پهلوی را در استان همدان رغم زدند.
رضائیان با اشاره به فعالیت بسیج اصناف در عرصه های مختلف مذهبی، سیاسی و فرهنگی گفت: بازاریان و اصناف همواره در عرصه های حساس مانند مشارکت های سیاسی، پشتیبانی در هشت سال دفاع مقدس و برگزاری مراسمات ملی و مذهبی، روحیه بسیجی خود را حفظ کرده اند.

منبع:کورنگ
انتهای پیام/ب

دیدگاه شما