وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 15:08   |   کد مطلب: 13354
معاون عمرانی فرماندار ملایر گفت: در نمایشگاه بهاره ملایر ۱۱۰ غرفه کالا‌های مورد نیاز مردم برای خرید عید از قبیل آجیل، خشکبار، کیف، کفش، لباس، مرغ و ماهی را با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌کنند.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، صحبت الله نجفی در آیین افتتاح نمایشگاه بهاره ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه بهاره ملایر در راستای عرضه آسان و مطمئن کالاهای مرد نیاز مردم در انبار غله افتتاح شده است.

وی با اشاره به فعالیت 110 غرفه در نمایشگاه بهاره ملایر بیان کرد: در این 110 غرفه کالا‌های مورد نیاز مردم برای خرید عید از قبیل آجیل، خشکبار، کیف، کفش، لباس، مرغ و ماهی به فروش می‌رسد.

معاون عمرانی فرمانداری ملایر با اشاره ارائه تخفیف به مشتریان در نمایشگاه افزود: همه کالاهای این نمایشگاه با 15 درصد تخفیف به مدت 10 روز  به مردم ارائه می‌شوند.

وی گفت: یکی از مشکلات سال‌های گذشته نمایشگاه بهاره ملایر نحوه‌ چیدمان فروشنده‌ها بود که امسال این چیدمان به صورت مجزا درآمده است تا مردم به راحتی بتوانند خرید کنند.

نجفی افزود: یکی دیگر از مشکلات سال‌های گذشته پارکینگ و ترافیک ایجاد شده در خیابان شهید وفایی بود که به همین منظور زمینی به مساحت چهار هزار متر در کنار نمایشگاه برای پارکینگ مسطح و آماده سازی شده است.

وی به حضور بازرسان اتاق اصناف و ماموران نیروی انتظامی در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: جهت برقراری امنیت ماموران نیروی انتظامی در نمایشگاه حضور دارند، همچنین بازرسین اتاق اصناف برای کنترل قیمت‌ها در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند.

معاون عمرانی  فرمانداری ملایر گفت: با توجه به عرضه تخفیف در این نمایشگاه از مراکز تولیدی و کلی فروشان در این مکان استفاده شده است.

وی گفت: در نمایشگاه بهاره امسال ملایر تمامی غرفه‌ها با بنرهای متحد الشکل شماره بندی و نام گذاری شده اند و از کسبه و فروشندگان سطح استان در این نمایشگاه استفاده شده است.

نجفی گفت: نمایشگاه بهاره ملایر با همکاری اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن ملایر برپا شده است و انتظار می‌رود که با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما