وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 15:29   |   کد مطلب: 13111
رئیس اداره صنعت و معدن ملایر گفت: نمایشگاه بهاره ملایر از 12 اسفند در 95 غرفه در محل انبار غله آغاز به کار می‌کند.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، داریوش صفاری با اشاره به عملکرد نانوایی‌های ملایر در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته برای تعطیل نبودن نانوایی‌های سطح شهرستان در ایام نوروز طرحی اجرا شد که تعطیلی این واحدها را به 5 قسمت تقسیم کردیم

 

رئیس اداره صنعت و معدن ملایر افزود: در این طرح برای 154 نانوایی موجود در سطح شهر به گونه‌ای برنامه‌‌ریزی شد که در هر 3 روز 30 نانوایی را تعطیل کردیم

.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح تعداد نانوایی‌هایی که در ایام نوروز باز بودند از 20 درصد در سال‌های گذشته به 80 درصد رسید

.

صفاری اظهار داشت: با توجه به نتیجه خوب کسب شده پیشنهاد می‌کنیم امسال نیز برنامه را نسبت به سال گذشته تغییر ندهیم و تنها تعطیلی این واحدها را نسبت به سال گذشته چرخشی کنیم.

 

وی افزود: بازرس‌های اداره صنعت و معدن نیز در این ایام از نظر کمی بررسی می‌کنند که نانوایی‌هایی که باید فعال باشند. همچنین نانوایی‌ها نیز باید برای این روزها آرد موردنیازشان را  تهیه کنند.

 

وی با اشاره به برگزاری دو طرح نمایشگاه بهاره و فروش فوق العاده در اسفندماه نیز گفت: در طرح فروش فوق العاده براساس نامه‌ای که به فروشگاه‌های سطح شهر داده‌ایم اجناس را با تخفیف 10 الی 15 درصدی ارائه کرده و تابلوی فروش فوق العاده را نیز نصب می‌کنند.

 

صفاری افزود: در مورد نمایشگاه بهاره نیز محل نمایشگاه انبار اداره غله شهرستان است و مسئولیت آن نیز به اتاق اصناف واگذار شده است.

 

وی اظهار داشت: وجود 95 غرفه در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است که از 12 اسفند ماه آغاز به کار می‌کند و به مدت ده روز ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما