وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 14:31   |   کد مطلب: 14877
	دیدار ورزشکاران حلقه های صالحین با مدیر حوزه علیمه استان همدان
مدیر حوزه‌های علیمه‌ همدان با اشاره به تقویت روحیه معنوی و پهلوانی در کنار ورزش، حضور روحانیون در جامعه ورزشی را مفید و ضروری دانست و بر مشارکت روحانیون در امور مختلف جامعه، خصوصا ورزش استان، تاکید نمود.

به گزارش نافع، با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جمعی ازسرگروهها و تعدادی از ورزشکاران استان به دیدار آیت الله موسوی اصفهان رفتند .

آیت الله موسوی اصفهانی دردیدارجمعی ازسرگروهها و تعدادی از ورزشکاران استان با تأکید به بحث اسلامی شدن ورزش و معنویت در ورزش عنوان داشت: فضای ورزش باید از مسائل خلاف اخلاق اسلامی پاک شود و وقتی که ورزش از این مسائل پاک شد می‌توان گفت ورزش ما ورزشی کاملاً اسلامی است.
مدیر حوزه علمیه استان با اشاره به سفارشات بزرگان دین بر ضرورت توجه به امر سلامت جسمانی، افزود: رهبری و مرجعیت سفارشات بسیاری داشتند که طلاب و جوانان مراقب باشند که دچار خمودگی نشوند.
وی یادآور شد: وقتی ورزشکاران با مسائل معنوی و شخصیت‌های بزرگ معنوی آشنا شوند و کیفیت مسائل معنوی را در ورزش کشور لمس کنند، به سمت و سوی معنویت کشیده می‌شوند .
حجت‌الاسلام موسوی اصفهانی ابراز داشت: برگزاری همایش‌ها و نکوداشت‌ها در بین جوانان باعث کمرنگ شدن مسائل ضد اسلامی و کشش مردم به سوی دین خواهد شد.

 

دیدار ورزشکاران حلقه های صالحین با مدیر حوزه علیمه استان همدان/ گزارش تصویری
دیدار ورزشکاران حلقه های صالحین با مدیر حوزه علیمه استان همدان/ گزارش تصویری

دیدگاه شما