وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 21:00   |   کد مطلب: 14744
 اصول امام در صحیفه موجود است نه در خواب
مسئول سازمان بسیج دانشجویی همدان گفت: اصول بنیادی امام در رادیو تلوزیون و وصیت نامه ایشان موجود است، هر کسی هم که می‌خواهد درباره امام صحبت کند باید به این‌ها استناد کند نه خواب دیدن.

به گزارش نافع طیب فریادرس در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه امام خمینی شخصیتی بود که راه و منش وی ماهیت انقلاب اسلامی و پیشرفت آن را مشخص می کند، گفت: چیستی تفکر امام تاثیر زیادی بر راهبردها و مجموعه انقلاب اسلامی خواهد داشت؛ اما متاسفانه در چند سال اخیر عده ای که خود را از منصوبان به امام می دانند و همراهی موثری با ایشان در نهضت انقلاب داشته اند با تغییری که در روش و شخصیت خودشان پدید آمده شخصیت امام را نیز تغییر و تحریف داده اند.

وی تصریح کرد: این تحریفات در چندین سال گذشته با مصداق های زیادی همراه بوده به طور مثال در بحث استکبار ستیزی خاطراتی را از امام مطرح می کنند که کسی جز خودشان شاهد این خاطرات نیست و اصول بنیاد فکری حضرت امام را بر اساس این تک خاطره های بدن سند مورد خدشه قرار می دهند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه اصول بنیادی امام در رادیو تلوزیون و وصیت نامه ایشان موجود است، گفت: هر کسی هم که می خواهد درباره امام صحبت کند باید به این ها استناد کند نه خواب دیدن.

فریادرس افزود: اصول بنیادین امام را رهبر معظم انقلاب در روز 14 خرداد بیان کردند که بهترین منبع برای شناخت امام است.

وی ادامه داد: کسی که استکبار ستیزی امام را نفی کند، گویا حتی یک ساعت هم با ایشان نبوده است و امام را نشناخته امثال آقایان هاشمی و یونسی با خاطراتشان به سیره و منش امام آسیب زده اند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: تبین خط امام برعهده شاگردان ایشان است که بر اساس اصول متقن و سخنان رهبری صورت بگیرد، امام فرد ساده سیزت و با کاخ نشینان مخالف بود؛ اما امروز با خاطرات و تحریف این آقایان مرقد مطهر ایشان به کاخی پر زرق و برق تبدیل شده است.

منبع:خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما