وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 19 تير 1394 ساعت 11:11   |   کد مطلب: 15213
جبهه مردمی استکبارستیزی در شهر همدان اعلام موجودیت کرد.

به گزارش نافع، سخنگوی جبهه مردمی استکبارستیزی در همدان اظهار کرد: بعد از برگزاری همایش «مرگ بر آمریکا» در باغ‌موزه دفاع مقدس، تشکل‌های برگزارکننده همایش تصمیم گرفتند جبهه‌ای مردمی تحت عنوان «جبهه مردمی استکبارستیزی» را در همدان تشکیل دهند.

امیر حاجی‌بابایی گفت: تشکل‌های جامعه اسلامی، دانشجویان بسیج دانشجویی استان، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، هیئت رزمندگان ثارالله استان، مجمع هیئت‌های جوان استان و کانون قلم تشکیل‌دهندگان این جبهه مردمی هستند.

وی با بیان اینکه اهمیت استکبارستیزی و تأکید امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب بر مقابله با جریان ظلم، باعث تشکیل این جبهه شده است، گفت: همزمان با راهپیمایی روز قدس، از تشکیل جبهه مردمی استکبارستیزی، رونمایی می‌شود.

سخنگوی جبهه مردمی استکبارستیزی همدان افزود: بعد از راهپیمایی روز جهانی قدس، نسبت به برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در زمینه تشکیل این جبهه و اهداف آن نیز اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه گفتمان استکبارستیزی و مقابله با جریان زور و تزویر از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: در همین راستا این جبهه مردمی نیز بر این نکته تأکید دارد که اگر جهان‌خواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند در مقابل تمام دنیای آنان خواهیم ایستاد.

حاجی‌بابایی روز جهانی قدس را روز پایداری حق در برابر باطل دانست و با تأکید بر لزوم حضور پرشور در این راهپیمایی ابراز داشت: آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی دشمن درجه یک تمام مستضعفین عالم هستند.

وی افزود: باید با شناساندن بیش از پیش چهره واقعی نظام سلطه، درصدد ایجاد جبهه واحد استکبارستیزی در جهان برآمد.

منبع: فارس

دیدگاه شما