وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 22 تير 1394 ساعت 18:05   |   کد مطلب: 15249
فقر حرکتی در بین زنان جامعه وجود دارد
متاسفانه زنان جامعه ما با فقر حرکتی مواجه هستند و نمی توانند در محیط باز فعالیت کنند از این رو برگزاری چنین المپیادهایی بهترین فرصت برای برطرف کردن این نقایص است.

به گزارش نافع، مهرداد نادری‌فر ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور گفت: استان همدان از برگزاری چنین برنامه‌هایی استقبال می‌کند زیرا ظرفیت بالا و آب‌و‌هوای مساعد همدان ویژگی متمایزی را برای همدان رقم زده است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان افزود: با برگزاری مسابقات و المپیادهای مختلف می‌توانیم استان‌مان را به کشور بهتر معرفی کنیم.
وی افزود: با برگزاری اینچنین برنامه هایی می‌توانیم شادی و نشاط را به جامعه منتقل کنیم زیرا همواره شهروندان از این رویدادها به خوبی استقبال کرده‌اند.
نادری فر با بیان اینکه وظیفه داریم برگزاری چنین برنامه‌هایی را تداوم ببخشیم، بیان کرد: با برگزاری هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور می‌توانیم منابع گردشگری و توریستی شهرمان را به کشور معرفی کنیم.
وی تصریح کرد: افراد شرکت کننده در المپیاد هر یک مبلغی برای ما در سراسر کشور هستند و باید برای این المپیاد به بهترین شکل برنامه‌ریزی کنیم زیرا آنها سفیران ما محسوب می‌شوند و ما نباید این فرصت را به تهدید تبدیل کنیم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان تصریح کرد: تفریحات سالم در کشور ما سنگین و هزینه‌بر است و جوانان باید برای تفریحات سالم هزینه‌های سنگینی را پرداخت کنند از این رو این قبیل برنامه ها تفریحات سالم را برای جوانان فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه استفاده از سالن‌های ورزشی برای جوانان گران بهاست، گفت: متاسفانه هزینه تفریحات ناسالم کمتر است در نتیجه باید تلاش کنیم تحول و نشاط اجتماعی و بستر سالمی را در جامعه برای جوانان فراهم کنیم.
نادری‌فر با اشاره به اینکه جلسه مشترک با هیئت‌ها گذاشته شود، بیان کرد: همچنین صداوسیما نیز نسبت به پوشش افتتاحیه و اختتامیه و گفتکوی ویژه خبری اقدام کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی و گردشگری با تهیه بروشورهای تبلیغاتی و غارعلیصدر با دادن تخفیف به شرکت کنندگان در المپیاد خاطره خوبی را برای آنها رقم بزنند.
انتهای پیام/ح.پ422
 

دیدگاه شما