وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 16 تير 1394 ساعت 22:21   |   کد مطلب: 15163
بانوی محجبه همدانی مدال طلای تیراندازی دانشجویان جهان را به خود اختصاص داد
جام بزرگ گفت: از عملکردم بسیار راضی هستم، چرا که هم توانستم مقابل بهترین‌های دنیا موفق شوم و به مدال طلا برسم و هم رکورد ایران را که متعلق به خودم بود به میزان ۳/۳ امتیاز ارتقا دهم.

به گزارش نافع،  به نقل از همدان ورزش، مه لقا جام بزرگ پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های تیراندازی ۵۰ متر دانشجویان جهان در کره‌جنوبی اظهار کرد: از عملکردم بسیار راضی هستم، چرا که هم توانستم مقابل بهترین‌های دنیا موفق شوم و به مدال طلا برسم و هم رکورد ایران را که متعلق به خودم بود به میزان ۳/۳ امتیاز ارتقا دهم.البته صرفا فکر نمی کردم به مدال طلا برسم با این حال توقع رفتن روی سکو را از خودم داشتم و خوشحالم که در نهایت توانستم خوش رنگ‌ترین مدال را بدست بیاورم.

وی با اشاره به سطح بالای این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: بسیاری از رکورد داران المپیک و همچنین قهرمانان جهان در این رقابت‌ها حضور داشتند و به این خاطر که فاصله زیادی تا المپیک ریو باقی نمانده، همه با قدرت در بازی‌های دانشجویان جهان حاضر شده‌اند. به نظرم سطح رقابت‌ها واقعا بالا بود و خوشحالم که تیم تیراندازی ایران عملکرد خوبی در این رقابت ها داشت.

عضو تیم ملی تیراندازی در پایان گفت: از مسئولان توقع خاصی ندارم، فقط از آنها می‌خواهم رشته تیرانداز ی را بیشتر حمایت کنند چرا که این رشته مدال آور است و قابلیت زیادی برای رشد در ایران دارد و با نتایج خوبی هم که در یونیورسیاد گرفتیم باز هم نشان دادیم این رشته ارزش سرمایه گذاری دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما