وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 10:43   |   کد مطلب: 15612
به مناسبت هفته خبرنگارانجام می شود:
برگزاری مسابقات گلف و تیراندازی بانوان درهمدان
مدیر روابط عمومی تربیت بدنی همدان از برگزاری مسابقات تیراندازی و گلف به مناسبت هفته خبرنگارخبر داد: و افزود این مسابقات در دوگروه بانوان و آقایان برگزار می شود.

به گزارش نافع از شبنم ها، حمدالله چاروسایی بیان داشت: این مسابقات با حمایت اداره کل تربیت بدنی و همکاری هیات های تیراندازی و گلف طی روزهای سیزدهم و چهاردهم مردادماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسابقات تیراندازی بانوان روز سه شنبه سیزدهم مرداماه و مسابقات تیراندازی آقایان روز چهارشنبه چهاردهم مردادماه ساعت 17 الی 20 در مجموعه تیراندازی شهید ضرابیان همدان واقع در روبروی بیمارستان بعثت برگزار می شود.

چاروسایی افزود:مسابقات مینی گلف بانوان و آقایان خبرنگار در روز چهارشنبه چهاردهم مردادماه ساعت 18 الی 21 در مجموعه ورزشی ملت همدان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد نشاط و شادابی در بین خبرنگاران، تقویت بعد جسمانی، تشویق به ورزش و ایجاد اتحاد و هم بستگی بیشتر بین خبرنگاران بیان کرد.

وی تصریح کرد: در پایان این مسابقات به نفرات برتر هدایایی اهدا خواهد شد و امیدواریم با برگزاری این مسابقات نقش موثری در نشاط و شادابی خبرنگاران در این هفته داشته باشیم.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما