وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 27 دى 1393 ساعت 10:52   |   کد مطلب: 12198
رییس هیات تیراندازی استان خبر داد؛
همدان یکی از قطب های اصلی تیراندازی کشور
همدان یکی از قطب های اصلی تیراندازی به شمار می رود
رییس هیات تیراندازی استان همدان گفت: زیرساخت های ورزش تیراندازی همدان در سطح استانداردهای ملی است و توانسته ایم امکانات زیربنایی خوبی را در این رشته فراهم کنیم.

علیرضا شمسی پور' در گفتکوبا همدان ورزش اظهار کرد : هم اکنون در سطح استان بیش از 80 خط تیراندازی ایجاد شده است که به لحاظ استانداردها در سطح بسیار خوبی قرار داریم.

وی اضافه کرد: سالن اختصاصی تیراندازی همدان نیز دارای 24 خط استاندارد است که این قابلیت را فراهم نموده تا میزبانی مسابقات و اردوهای مختلف ملی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 150 تیرانداز به صورت حرفه ای در همدان فعالیت دارند، گفت: تیراندازی استان در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی دو نماینده داشت و باوجود تیرانداز کم، یکی از قطب های اصلی کشور به شمار می رویم.

شمسی پور خاطرنشان کرد: تنها مشکل ما کمبود منابع مالی است که البته مدیریت دستگاه ورزش استان قرار است به زودی کمک مالی به هیات ارایه دهد تا بتوانیم همچون دوره های گذشته ، نماینده در المپیک و مسابقات جهانی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مشکل فشنگ برای تیراندازان از سوی فدراسیون در حال پیگیری و برطرف شدن است، گفت: در استان همدان شرایط برای فعالیت حرفه ای تیراندازان آماده است و به لحاظ آموزش نیز در حد توان امکانات در اختیار نفرات قرار می دهیم.

وی با اشاره به آماده سازی تیراندازان مطرح همدانی برای حضور در رقابت های لیگ آزاد کشور گفت: قرار است هفته آینده برترین تیراندازان استان را به این مسابقات اعزام کنیم.

استان همدان سابقه کسب مدال های رنگارنگ آسیایی در رشته تیراندازی را دارد و یکی از پرافتخارترین استان ها به لحاظ کسب مدال و حضور در بازی های المپیک و آسیایی به شمار می رود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما