وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 19:46   |   کد مطلب: 14697
	باید تفکر و اندیشه های امام راحل (ره) و منویات ولی فقیه بیش از پیش در جامعه تبیین شود
امام جمعه موقت شهر قهاوند گفت: همه باید فارغ از هیاهوهای سیاسی و با عنایت کامل به منویات ولی فقیه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان تجلی اراده و فرمایشات امام راحل مدافع راستین آرمانهای نظام جمهوری اسلامی باشیم.

به گزارش نافع، حجت الاسلام رضا کرملو در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قهاونداظهار کرد: " تقوای الهی از امور کنترل کننده انسان است، توجه به مرگ، قیامت و رستاخیز، یکی از راه‌های رسیدن به مدارج الهی است، تا در جایگاه انسانی قرار بگیرد. "

وی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود ایجاد انگیزه، تحرک و امید در  ملت ایران را پیامدهای مبارک پیروی از  امام و مکتب امام عنوان کرده اند، افزود: تمام زندگی مردم ایران تحت تأثیر افکار امام خمینی(ره) قرار گرفت و ملت ایران باید با تیزبینی ژرفا و عمق اندیشه‌ امام خمینی(ره) را درک کنند.

امام جمعه موقت شهر قهاوند گفت:بدون تردید دشمنان بیشتر از دانش هسته‌ای و قدرت دفاعی از گفتمان انقلاب اسلامی که در حال گسترش در جهان است، هراس دارند.

وی گفت: همه باید فارغ از هیاهوهای سیاسی و با عنایت کامل به منویات ولی فقیه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان تجلی اراده و فرمایشات امام راحل مدافع راستین آرمانهای نظام جمهوری اسلامی باشیم.

حجت الاسلام کرملو اظهار داشت: باید تفکر و اندیشه های امام خمینی(ره) و منویات ولی فقیه بیش از پیش در جامعه تبیین شود و سرلوحه بخشهای مختلف قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما