وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 19:31   |   کد مطلب: 14693
حرف های امام هنوز چراغ راه است/آنانی که امریکا را کدخدا می دانند از زیان کارانند
امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه حرف های امام هنوز چراغ راه است، گفت: تجربه نشان داده است آنانی که امریکا را کدخدا می دانند متضرر شده اند و خود و ملت هایشان را به تباهی کشانده اند.

به گزارش نافع، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های عبادی ـ سیاسی 15 خرداد 94 در جمع نمازگزاران تویسرکانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حرم امام خمینی(ره)، گفت: شخصیت امام یک شخصیت تاریخی و سلیقه ای نبود که با ارتحال ایشان پایان یابد.

وی با بیان اینکه  رفتار، کردار و منش امام مطابق با آموزه های قرآنی و دینی بود اظهار کرد: به همین دلیل شاهد هستیم، همانطور که  قرآن هیچ گاه از بین نمی رود و نخواهد رفت، شخصیت والای امام نیز که برگرفته از آموزه های قرآنی است جاوادنه مانده است و در حقیقت داشتن چنین قلب مطمئنی بود کهایشان سبب ساز تحولی عمیق در جهان اسلام شدند.

حرف های امام(ره) هنوز چراغ راه است/مذاکره کنندگان فراموش نکنند که امریکا شیطان بزرگ است

خطیب نماز جمعه تویسرکان به تأکید امام(ره) بر پیاده سازی اسلام ناب محمدی(ص) در جامعه اشاره و اظهار کرد: امام راحل(ره)،  به وعده های الهی اعتماد داشتند و از حمایت مردم مطمئن بودند، بنابراین تنها از خدا می ترسیدند و از روی همین اعتماد حرف می ز دند، حرف هایی که هنوز چراغ راه است و امید است که به یاری خدا مذاکره کنندگان ما نیز با تأسی از منویات امام عزیز و مقام معظم رهبری حواسشان باشد و دقت داشته باشند که آمریکا همچنان شیطان بزرگ است و این مطلب را فراموش نکنند.

آنانی که امریکا را کدخدا می دانند زیان کارانند

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به حقیقت ذخیره خدا بر روی زمین بودند که به واسطه ایشان طاغوت از ایران رخت بست، افزود: تجربه نشان داده است آنانی که امریکا را کدخدا می دانند متضرر شده اند و خود و ملت هایشان را به تباهی کشانده اند.

وی همچنین با اشاره به سالروز قیام 15 خرداد، گفت: آن روزها رژیم طاغوت از علما و روحانیت می خواستند که بر علیه سه مسئله اسرائیل و شاه حرف نزند و نگویند که اسلام در خطر است، اما امام خمینی(ره) که رابطه این سه مسئله را به خوبی درک کردند آن سخنرانی رسا را در عاشورای سال 42 انجام دادند و پس از این سخنرانی بود که ایشان دستگیر شدند.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: در آن سال مردم به صورت خودجوش با شنیدن خبر دستگیری امام به خیابان ها در حمایت از امام خمینی(ره) آمدند و رژیم سرسپرده امریکا و اسرائیل دست به جنایاتی زد که بیش از 15 هزار نفر از ایرانیان با بی رحمی به خاک و خون کشیده شدند.

تأکید امام(ره) بر زنده نگه داشتن قیام 15 خرداد42 اصلی است که نباید فراموش شود

حجت الاسلام موحدی با اشاره به سخنان امام راحل(ره) مبنی بر اینکه " 15 خرداد باید زنده بماند. در 15 خرداد جنایتی كردند كه آثارش نباید محو شود"، عنوان کرد: تأکید امام(ره) بر زنده نگه داشتن قیام 15 خرداد42 اصلی است که نباید به دست فراموشی سپرده شود.

شیعه فضیلت محور است/ولی فقیه حجت خدا بر زمین است

وی در ادامه به نقش ولی فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه زمین هیچ گاه از حجت خدا خالی نمانده است، بیان کرد: شیعه فضیلت محور است و در زمان غیبت امام عصر(عج) با استناد به روایات شخصی عالم، عادل، آگاه به امور زمان و فقیه و مجتهد را رهبر خود می داند و بر آن تکیه می کند تا فرایض فردی، اجتماعی و سیاسی دین در جامعه به درستی اجرایی شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما