وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 15:51   |   کد مطلب: 14690
	قیام امام خمینی(ره) سبب عزت تمام مسلمانان دنیا شد
امام جمعه ملایربا اشاره به مهمترین ویژگی‌های قیام امام خمینی(ره) گفت: قیام امام خمینی(ره) سبب عزت تمام مسلمانان دنیا و زنده شدن اسلام شد.

به گزارش نافع، آیت الله سید رضا فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر ملایر در مصلی این شهر با اشاره به مهمترین ویژگی‌های قیام امام خمینی(ره) اظهار داشت: تفکر امام خمینی(ره)  و قیام ایشان که از 15 خرداد سال 42 کلید خورد سبب ایجاد عزت برای همه مسلمین دردنیا شد.

وی افزود: قبل از قیام امام خمینی(ره) و در زمان طاغوت فقط اسمی از اسلام در جامعه بود و قیام  امام(ره) سبب زنده شدن اسلام شد.

امام جمعه ملایر با اشاره به اهداف مستکبرین برای منزوی کردن اسلام عنوان کرد: امام خمینی(ره) با قیام خود کاری کرد که نه تنها نقشه دشمنان اسلام نقش بر آب شد بلکه سبب مطرح شدن اسلام در کل دنیا شد.

وی از بین بردن حکومت طاغوت و حکومت 2500 ساله شاهنشاهی در ایران را یکی دیگر از ویژگی‌های قیام امام خمینی(ره) بیان کرد و افزود: امام خمینی(ره) با قیام خود با به پا کردن حکومت بر مبنای اسلام حکومت طاغوت را در ایران از بین بردند.

فاضلیان قیام امام خمینی(ره) را زمینه بیداری اسلامی دردنیا دانست و بیان کرد: امام (ره) با قیام خود به مسلمانان تمام دنیا درس آزادگی تعلیم داد.

وی مقام معظم رهبری توسط مجلس خبرگان در سال 68 را بهترین انتخاب ممکن دانست و بیان کرد: امام خمینی(ره) در معرفی مقام معظم رهبری ایشان را فردی بی نظیر در بین تمامی رئیس جمهورهای دنیا معرفی می‌کنند.

امام جمعه ملایر با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) درباره مقام معظم رهبری تصریح کرد: امام خمینی(ره ) مقام معظم رهبری را فردی خدمتگزار به مردم، اسلام، اهل بیت(ع) و قرآن می دانستند.

وی با اشاره به مهمترین وظایف شیعیان در عصر غیبت عنوان کرد: مهمترین وظیفه شیعیان در عصر غیبت انتظار و آماده سازی شرایط ظهور است.

فاضلیان با اشاره به مهمترین وظایف منتظر واقعی امام زمان(عج) افزود: منتظر واقعی کسی است که زمینه سازی فرج را مهیا کند نه اینکه منتظر باشد که کارها به خودی خود سرانجام رسد.

وی با اشاره به قیام خونین مردم ایران در 15 خرداد سال 42 بیان کرد: شهدای قیام 15 خرداد خدمت بزرگی به اسلام کردند و ما باید راه این شهیدان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما