وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 19 ارديبهشت 1394 ساعت 13:09   |   کد مطلب: 14326
زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه از چهارم خرداد خبر داد.

به گزارش نافع، دکتر "اصغر تیموریان" در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار کرد: 9 هزار و 185 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد همدان شرکت می کنند که از این تعداد، 40 درصد خانم و 60 درصد آقا هستند که نسبت به سال گذشته تفاوت زیادی در افزایش شرکت کنندگان مشاهده نمی شود.

وی اضافه کرد: هر ساله حدود 80 درصد از ثبت نام کنندگان در آزمون شرکت می کنند که در دانشگاه های دولتی نیز این موضوع اتفاق می افتد و دور از انتظار نیست.

تیموریان با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در ساختمان امام صادق(ع) این دانشگاه برگزار می شود، تصریح کرد: خوشبختانه امسال این آزمون در یک ساختمان برگزار می شود که به این ترتیب با مشکلات کمتری مواجه خواهیم شد.

6 رشته به مقطع ارشد دانشگاه آزاد افزوده می شود

وی تصریح کرد: امسال علاوه بر رشته های موجود در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد، 6 رشته دیگر نیز اضافه خواهد شد و خوشبختانه حذفیاتی در این خصوص نخواهیم داشت و امکان دارد در مرحله دوم نیز رشته های جدیدی اضافه شود.

تیموریان در ادامه یادآور شد: افرادی که در این منطقه حضور دارند می توانند برای شرکت در آزمون، به دانشگاه آزاد همدان مراجعه کرده و لزومی ندارد که به شهر و یا استان خود بروند.

وی در بخش دیگری ظرفیت پذیرش دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد را خوب ارزیابی کرد و گفت: به جز رشته های حقوق، معماری و شهرسازی که تعداد شرکت کنندگان نسبت به دیگر رشته ها بیشتر بوده و محدودیت پذیرش دارند بقیه رشته ها از ظرفیت خوبی برخوردار است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما