وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 20:21   |   کد مطلب: 13526
صدور حکم مهدی هاشمی نشان دهنده عزم جدی قوه‌قضائیه برای برخورد با مفاسد است/منتظر ادامه برخورد با مفسدان هستیم
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منتظر ادامه برخورد با مفسدان از سوی قوه قضائیه هستیم، افزود:محاکمه این آقازاده نشان دهنده رویکرد قوه قضائیه در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی و متهمان دانه درشت است.

به گزارش نافع، به نقل از راه دانا،محمد دهقان، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارما با اشاره به صدور حکم مهدی هاشمی از سوی قوه قضائیه اظهار داشت:قوه قضائیه با محاکمه افرادی همچون محمدرضا رحیمی و مهدی هاشمی که یکی از آنها معاون اول رییس جمهور سابق و دیگری فرزند رییس جمهور اسبق هستند نشان داد که همه ملت در برابر قانون یکسان هستند.

 

وی با بیان اینکه منتظر ادامه برخورد با مفسدان از سوی قوه قضائیه هستیم، افزود:محاکمه این آقازاده نشان دهنده رویکرد و عزم جدی قوه قضائیه در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی و متهمان دانه درشت است.

 

دهقان با اشاره به فشار های وارد شده به قوه قضائیه در جریان رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی گفت: این طبیعی است که وقتی افرادی در حد معاون و فرزند رییس جمهور محاکمه شوند افراد قدرتمندی از این محاکمه ناخشنود باشند و قطعا برخی از افراد قدرتمند نسبت به احکام صادره برای این افراد اعتراض می کنند.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از قوه قضائیه تاکید کرد: صدورحکم برای افراد دانه درشت برای جامعه نوید بخش تحقق عدالت است و قطعا با ادامه این روند شاهد کاهش مفاسد اقتصادی در کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما