وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 10:43   |   کد مطلب: 13536
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با مفسدان قتصادی و کسانی که آگاهانه و با غرض قانون را زیر پا می‌گذارند با اشد مجازات برخورد شود.

به گزارش نافع،احمد آریایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به صدور حکم مهدی هاشمی اظهار کرد: صدور حکم مفسدان اقتصادی و مهدی هاشمی از دو جنبه منفی و مثبت قابل بررسی است.

وی افزود: عزم برخورد قاطع قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی و مفاسد همراه آن و مستثنی نبودن هیچ کس حتی آقا زاده‌ها در برابر قانون از نکات مهم و مثبت این صدور حکم است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: این حکم نوید این را می‌دهد که قانون برای همه یکسان بوده و همه باید در برابر قانون گردن خم کنند و کسی خارج از محدوده قانون نمی‌تواند عمل کند.

وی گفت: یکی از نکات منفی این رای برخورد با ملاطفت بوده و باید با مفسدان اقتصادی و کسانی که آگاهانه و با غرض قانون را زیر پا می‌گذارند با اشد مجازات برخورد شود.

آریایی نژاد گفت: این اقدام قوه قضاییه شروعی برای برخورد با تمام مفسدان بوده و نوید حرکت به سمت سلامت اداری سالم و استثنا نبودن کسی از قانون را می‌دهد.

وی افزود: کسانی هم که با مفسدان اقتصادی همراهی کرده اند چه در خارج از کشور و چه در داخل کشور باید بدانند که از دست قانون نمی‌توانند فرار کنند و از طریق قوانین بین المللی با آنها نیز برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما