وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 12:20   |   کد مطلب: 13350
گپی کوتاه با نماینده ارشد دولت در استان به بهانه سال نو:
از دغدغه‌های نوروزی آقای استاندار تا داغترین خبر سال همدان
گپی کوتاه با نماینده ارشد دولت در استان به بهانه سال نو:  از دغدغه‌های نوروزی آقای استاندار تا داغترین خبر سال همدان
سال 93 در استان همدان، سال سرمایه‌گذاری و اشتغال بود و این برنامه در سال آینده نیز با قوت ادامه می‌یابد.

به گزارش نافع، استاندار همدان با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: بی‌تردید اشتغال و رفع بیکاری با سرمایه‌گذاری محقق شده و برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری حرکت مهمی در این زمینه بود.

محمد ناصر نیکبخت افزود: چند توافق صورت گرفته در این همایش، عملیاتی شده و سایر موارد نیز در حال پیگیری است که در صورت میدانی و عملیاتی شدن، نقش مهمی در پیشرفت استان ایفا خواهد کرد.

وی با مثبت و مطلوب ارزیابی کردن شرایط استان در سال جاری اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌هایی که دولت در زمینه اعتبارت داشته و مشکلاتی که بر سر راه وجود داشت؛ درمجموع سال خوبی را در استان تجربه کردیم.

نیکبخت با اشاره به داغترین خبر سال 93 نیز تصریح کرد: براساس اعلام مرکز آمار ایران، استان ما از نظر کاهش بیکاری پس از استان مرکزی که یک منطقه صنعتی است؛ مقام دوم را کسب کرده و این از نظر من،  جای خوشحالی بسیاری دارد.

وی در آستانه سال نو خطاب به مردم همدان تأکید کرد: بر همت همگانی برای پیشرفت پافشاری و اصرار می‌ورزم زیرا سرمایه‌گذاری در استان، اولویت اجتناب‌ناپذیر ما بوده و این مهم جز با همدلی و همکاری محقق نخواهد شد.

نیکبخت با قدردانی از همراهی اصحاب رسانه استان در سال جاری نیز گفت: عملکرد خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان در انعکاس اخبار و فعالیت‌ها مثبت بوده و انتقاداتشان نیز نه به دلیل بدخواهی که از سر خیرخواهی بوده و از نقدهای سازنده سپاسگزارم.

وی، روزهای خوبی را در سال آینده برای مردم همدان آرزو کرده و اعلام کرد که نیمی از تعطیلات نوروزی را در استان سپری خواهد کرد.

مظاهری

انتهای پیام/م

دیدگاه شما