وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 16:20   |   کد مطلب: 12723
بیعت نیروی هوایی ارتش با امام راحل موجب پیروزی انقلاب شد
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کبودراهنگ گفت: بیعت و اعلام وفاداری شجاعانه همافران نیروی هوایی ارتش با امام راحل را سند افتخار این نیرو در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ است که موجب تسریع در پیروزی انقلاب و نابودی رژیم شاهنشاهی شد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام و المسلمین یوسف روحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حرکت شجاعانه همافران نیروی هوایی ارتش و حضور آنان در مدرسه رفاه محل اقامت جهت بیعت با حضرت امام خمینی (ره) گفت: این حضور حماسی و رشادت در بیعت با امام راحل پیوند ارتش با ملت انقلابی ایران را ثابت کرد.  
وی با اشاره به وجود شایعه کودتا علیه رهبر کبیر انقلاب اسلامی در زمان ورود به ایران از سوی سران رژیم شاه در ارتش گفت: حرکت رود خروشان انقلاب اسلامی در بدنه ارتش که مردمی بود سران رژیم را در ایجاد کودتا ناکام گذاشت.
خطیب جمعه کبودراهنگ با اشاره به فرازهایی از پیام امام خمینی (ره) به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: شجاعت‌ها و رشادت‌هاي بي‌نظير نيروي هوايي و هوانيروز و خلبانان دلاور در نفوذ به اعماق خاك دشمن و رويارويي با مدرن‌ترين امكانات اهدايي استكبار به صداميان و دفاع از حريم هوايي كشور نشانه تعهد، عشق و ايمان آنان به خدا و اسلام و ميهن اسلامي است.
وی با اشاره به تجلیل های مقام معظم رهبری از نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش ما همیشه آماده و پویا و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است که همواره آمادگی خود را در حراست از فضا و هوای ایران با اقتدار مضاعف ثابت کرده است.
انتهای پیام/ ح

دیدگاه شما