وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 17:11   |   کد مطلب: 12719
تقدیرامام جمعه همدان از عملکرداستاندار و دادستان همدان در برخورد با توهین به قداست ملت
امام جمعه همدان با تقدیر از عملکرد استاندار و دادستان همدان در برخورد با این موضوع افزود: مردم تحمل نمی کنند به قداستی که دشمنان نیز در برابر آن سجده کرده اند توهین شود.

به گزارش نافع، آیت الله ˈغیاث الدین طه محمدی ˈروز جمعه درنماز جمعه همدان افزود:همه مردم می دانند که امام خمینی(ره) در زمان رحلتشان حتی وجبی از یک زمین را صاحب نبودند در حالیکه شاه پهلوی زمان فرار از کشور تنها 30 تن طلا با خود برد.

وی با بیان اینکه رهبری امام راحل و تدابیر ایشان در طول انقلاب بزرگترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود اظهار داشت: خیلی از کشورها انقلاب کرده اند اما به دلیل نبود یک رهبر عالم، انقلاب آنها بی نتیجه ماند.

خطیب جمعه همدان گفت: انقلاب مصر ننگ عالم اسلام بود، در انتفاضه عراق چند صد انسان بیگناه کشته شدند اما این انتفاضه بی نتیجه ماند که دلیل اصلی آن نیز نبود یک رهبر انقلابی بود.

وی ادامه داد: از زمان غیبت کبری تا زمان انقلاب اسلامی هیچ ولی فقیهی به اندازه امام خمینی(ره) جامعیت نداشته است.

او در ادامه اظهارداشت: دهه فجر که از آن به عنوان انفجار نور تعبیر می شود یک انفجار معنوی در کشور بود زیرا پس از آن برکات انقلاب بر سر مردم سایه افکند اما کشورهایی مثل لیبی، اوکراین، تونس و سایر کشورها پس از انقلابشان یک روز خوش ندیده اند و همواره در بدترین شرایط به سر می برند.

طه محمدی اضافه کرد: سردمداران نظام مارکسیسم نگاه کنند و ببینند که آیا امروزه دین دشمن افراد است یا افکار و مغزهای الکلی برای ملتها بدبختی آورده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به انتشار پیامی در شبکه های مجازی مبنی بر مقایسه زندگی پادشاه عربستان با امام خمینی(ره) نیز گفت: این یک کار کثیف است که توسط دشمنان تدوین و منتشر شده است.

وی ادامه داد: یکی از مدیران استانداری همدان نیز این متن را در گروهی منتشر کرده بود که با برخورد شدید مواجه و عزل شد.

آیت الله طه محمدی افزود: حاضرم قسم بخورم که این فرد خود این متن را ننوشته است اما به عنوان یک مدیر باید در مقابل آن عکس العمل نشان می داد زیرا سکوت در برابر این موارد می تواند آبروی نظام و دولت را به خطر بیاندازد.

وی ادامه داد: همه مردم می دانند که امام خمینی(ره) در زمان رحلتشان حتی وجبی از یک زمین را صاحب نبودند در حالیکه شاه پهلوی زمان فرار از کشور تنها 30 تن طلا با خود برد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما