وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 24 دى 1393 ساعت 13:07   |   کد مطلب: 12155
بیانیه امت حزب ا... و شهید پرور شهر مریانج  علیه هتاکی های اخیر علی مطهری
ما امت حزب ا... و شهیدپرور شهرمریانج اعلام میداریم افرادی که خود را به خواب خرگوشی زدند بدانند ماجراهای سال 1388 یک فتنه بزرگ بود و هیچ اسم دیگری روی آن نمیتوان گذاشت.

حماسه یوم ا... 9دی همانند اصل انقلاب اسلامی ریشه در نهضت  عاشورای حسینی سال 61هجری قمری داشت و همچنانکه قیام امام خمینی (ره)با الهام از این حماسه آغازشد و ادامه یافت در فتنه  سال 1388 درپی شکسته شدن  حرمت عزای سیدالشهدا(علیه السلام)  غیرت حسینی  این ملت به جوش و خروش درآمد و طومار فتنه گران را درهم پیچید.  

پسر شهید مطهری با سران فتنه بنشست فتنه گر شد

برای خیلی ها  خوش است صدای  اوباما و نتانیاهو از حنجره  علی مطهری شنیدن ؛حال  پس از 5 سال  از آن حماسه ماندگار، این روزها شاهد هستیم برخی افراد نان به قیمت روز خور همچون علی مطهری  یار غار سران فتنه و امثالهم سعی دارند به هر نحوی از هرموقعیتی سوء استفاده نموده و جنایتهاوخیانتهای سران فتنه در ظلم بزرگ به این ملت ،ریخته شدن خون افراد بیگناه ،میلیاردها تومان خسارات مادی به مملکت ، گستاخ شدن  دشمن و...را تطهیر نمایند و عنوان نمایند یک دعوای انتخاباتی بوده و لاغیر.

ما امت حزب ا... و شهیدپرور شهرمریانج  اعلام میداریم افرادی که خود را به خواب خرگوشی زدند بدانند همانطور که بارها مولا و مقتدایمان امام خامنه ای (مدظله العالی)در مناسبتهای مختلف بیان نمودند ماجراهای سال 1388 یک فتنه بزرگ بود و هیچ اسم دیگری روی آن نمیتوان گذاشت.

خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند

 حال که رافت عظیم نظام اسلامی شامل  سران فتنه موسوی،کروبی و خاتمی  که کمترین حکم آنها اعدام بود گردید  متاسفانه علی مطهری با گستاخی  وبا سوء استفاده از تریبون رسمی مجلس  یوم ا... 9دی را یوم الشیطان میدانند حق دارند چون کافر همه را به کیش خود پندارد زیرا روزی نیست که اینان نقشه ای شیطانی برای این مملکت  نکشند پس روزی که صداوسیما با نقادی و با ارائه مستندات نقاب از چهره همدستان اینها برمیدارد باید هم روز عزایشان باشد و یوم ا... 9دی  را یوم الشیطان بدانند .

امت حزب ا... و شهیدپرور مریانج با محکوم نمودن این اقدامات ساختارشکنانه و موضع گیریهای خصمانه و هدفدار اعلام میداریم:

1- ریاست فاضل و دانشمند قوه قضائیه  و سایر مسئولین کشور در صورت صلاحدید زمینه محاکمه سران فتنه و حامیان آنها را در آینده ی نزدیک فراهم نمایند تا اذهان عمومی مردم با خیانتها و جنایتهای آنها بیشتر از گذشته آگاه شوند.

2-قوه قضائیه علیه افرادی همچون علی مطهری که در کسوت نماینده مردم شریف تهران در هرفرصتی در دفاع از سران فتنه  هجویاتی  دارند و سعی دارند اذهان عمومی مردم را از گذشته ناپاک آنها پاک کنند اعلام جرم نموده و قاطعانه با ایشان برخورد نمایند.

3-نمایندگان غیرتمند و ولایتمدار مجلس شورای اسلامی علی الخصوص نمایندگان استان همدان  سکوت ننمایند ودر نطقها و سخنرانیهای خود محکم و قاطع  موضعگیری نمایند و فرصت عرض اندام به این افراد معلوم الحال را ندهند.

5-شورای محترم نگهبان و ریاست انقلابی و ولایتی آن که همیشه درحراست وحفاظت از این انقلاب خط شکن بودند در انتخابات آتی افرادی معلوم الحال مثل علی مطهری که ماهیت درونی خود را در این چندساله بیشترعیان کرد تایید صلاحیت ننمایند.

6-به تمامی مسئولینی که مسئولیت و منصبشان را مدیون خون شهیدان و ایثارگری این ملت هستند اعلام مینماییم به فکرحل مشکلات فرهنگی و اقتصادی مردم باشید و اگر روزی بخواهید با سوء استفاده از مسئولیت خود مقابل ارزشهاوآرمانهای این ملت بایستید و از خط قرمزها عبور کنید همین مردم با یک حرکت انقلابی و  مشتهای محکم جواب یاوه سرایی ها  را خواهند داد.

7- برخی مسئولین استان نیز که بنادارند فتنه 88 را به یک دعوای بین دو برادر و بحث انتخاباتی محدود کنند از خواب غفلت بیدارشوند که در صورت تکرار این چنین افاضاتی حتما" منتظر جواب محکم و انقلابی  این ملت باشند .

8-ما مردم دیار شهیدان سرافراز مریانج ضمن بیعت مجدد  با سید و مولای  خود ولی امرمسلمین جهان امام خامنه ای  اعلام میداریم  هر لحظه ای که ایشان امرنمایند همچون گذشته  تا آخرین قطره خون در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و اجرای اوامر معظم له  خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما