وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 12 دى 1393 ساعت 15:44   |   کد مطلب: 11968
9 دی مشت محکمی به دهان آمریکا و استکبار بود
امام جمعه موقت ملایر گفت: مردم ایران اسلامی با دیدن این حرکات فتنه گران و سه روز پس از این اتفاقات وارد خیابان‌ها شدند و با حمایت از رهبری و انقلاب مشت محکمی به دهان استکبار و آمریکا زدند.

به گزارش نافع به نقل از ملایری‌ها، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلیان در خطبه‌های عبادی – سیاسی این هفته نماز جمعه شهر ملایر با اشاره به حماسه نه دی اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری همانگونه که در سال 57 محرم به کمک امام خمینی(ره) آمد، در سال 88 نیز عاشورا به کمک انقلاب آمد.

وی افزود: در سال 88  و پس از چند ماه فتنه عده ای جاهل و و مزدور کشور را دچار بحران کرده بودند، عاشورا به کمک انقلاب آمد و فتنه‌گران روی واقعی خود را در این روز نشان دادند.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به حوادث روز عاشورا و ششم دی ماه 88 عنوان کرد: فتنه گران در این روز در حالی که مردم مومن و انقلابی در حال عزاداری سرور و سالار شهیدان بودند، با کف و سوت زدن و با آتش زدن پرچم امام حسین (ع) به انقلاب و دین هتک حرمت کردند.

وی گفت: مردم ایران اسلامی با دیدن این حرکات فتنه گران و سه روز پس از این اتفاقات وارد خیابان‌ها شدند و با حمایت از رهبری و انقلاب مشت محکمی به دهان استکبار و آمریکا زدند.

فاضلیان با اشاره به برگزاری پنجمین سالگرد حماسه نه دی در سرتاسر ایران عنوان کرد: مردم ایران همیشه در صحنه حضور دارند و از رهبر و انقلاب دفاع می‌کنند امسال نیز با حضور در صحنه با تمام وجود از انقلاب دفاع کردند.

وی بیان کرد: دو حماسه نه دی و حماسه پیاده روی اربعین یکی در عرصه بین المللی و دیگری در کشور حماسه‌هایی هستند که تمام دنیا را فرا گرفته و ترکش آن قلب اسرائیل، آمریکا و تکویری ها را هدف قرار داد.

امام جمعه موقت ملایر گفت: حماسه پیاده روی اربعین در دنیا نظیر ندارد و با تکویری‌ها و داعش نشان داد که توان مقابله با نور خدا را ندارند.

وی گفت: تکویر‌ها و داعشی‌ها بدانند که توان مقابله با مسلمانان را ندارند پرا که خدا پشتیبان مسلمانان است و مثل این است که بخواهند با فوت خورشید را خاموش کنند.

فاضلیان با اشاره به آغاز امامت امام زمان(عج) اظهار کرد: پس از شهادت امام حسن عسگری(ع) جریان امامت و تداوم حکومت الهی بر عهده حضرت مهدی(عج) قرار گرفت و ایشان 1177 سال است که امام شیعیان است.

وی تاکید کرد: امام زمان(عج) غائب است یعنی ظهورش معلوم نیست ولی حضورش در بین مسلمانان کاملا مشخص و معلوم است.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به نواب امام زمان(عج) افزود: امام مهدی(عج)  در نامه ای شش روز قبل از فوت نائب خاصش به وی نامه داد و در آن نامه از فوت وی خبر داد و به وی فرمودند که بعد از خودش جانشینی تعیین نکند چرا که غیبت کبری آغاز شده و تا هنگامی که خدا امر نکند و جهان پر از ظلم و ستم شده و دل‌های انسان‌ها سیاه نشود ظهور نخواهد کرد.

وی با اشاره به رویدادهای هفته عنوان کرد: در این هفته با ولادت پر عظمت پیامبر اکرم(ص) هفته وحدت آغاز می‌شود و تمام مسلمین جهان غرق در شادی و سرور خواهند شد.

فاضلیان با اشاره به روز 17 دی و سالروز قانون کشف حجاب عنوان کرد: در 80 سال پیش رضا خان با همکاری آتاترک و انگلیس قصد کشف حجاب و یکسان سازی در ایران را داشتند که مردم قهرمانانه در مقابل این قانون رضا خان ایستادگی کردند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما