وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 9 دى 1393 ساعت 16:01   |   کد مطلب: 11893
حضور هوشمندانه مردم عامل شکست فتنه 88/ برای تحقق شعار امسال، اقدامی انجام نشده است
معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: مهمترین پیام 9 دی این بود که اگر ملتی هوشمندانه، منسجم و متحد در صحنه حضور به موقع و به هنگام داشته باشد هرگونه فتنه ای را از بین می برد.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، «حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده» در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در سالن فردوسی تویسرکان، به نقش آفرینی تمامی اقشار مردم در خلق حماسه نهم دی ماه سال 88 اشاره کرد و گفت: در این حماسه که در تاریخ ملت ایران به نیکی ثبت شد پیام های ویژه ای برای آیندگان نهفته است.

وی اظهار کرد: مهمترین پیام 9 دی این بود که اگر ملتی هوشمندانه، منسجم و متحد در صحنه حضور به موقع و به هنگام داشته باشد هرگونه فتنه ای را از بین می برد و ثابت کرد بزرگترین نقش در شکستن فتنه 88 و خاموش کردن آتش آن را مردم ایفا کردند.

مردم کانون قدرت و ارکان نظام هستند

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مردم را کانون قدرت و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: با توجه به همین محور بودن مردم در آموزه های دینی و انقلابی است که امام راحل و نیز مقام معظم رهبری بر حفظ مردم به عنوان ارکان نظام تأکید داشتند و دارند.



حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه دشمنان نظام در فتنه 88 به دنبال جدایی دین از سیاست و امت از ولایت بودند، از نقش مقام معظم رهبری به عنوان دیده بان نظام یاد کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در جریان آتش بازی فتنه 88 بارها تأکید داشتند که دارند در دل آتش بازی ها عمق ماجرا را می ببیند اما چه کنند که بعضی ها نمی بییند و فکر می کنند دعوا بر سر ریاست جمهوری و کاندیدای خاصی است.

سکوت 20 ساله میرحسین موسوی جای تحلیل دارد



وی با تصریح اینکه انتخابات بهانه بود و فتنه 88 حداقل ریشه ای 20 ساله داشت، ابراز کرد: 20 سال سکوت میرحسین موسوی نیز جای تحلیل و بررسی دارد.      



معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد: دشمنان نظام بعد از راهپیمایی مردم در 9دی 88 که متوجه شدند پیوند بین مردم و ولایت ناگسستنی است، به تفرقه اندازی میان اقشار مردم در سطوح مختلف جامعه روی آورند که از جمله آن می توان به برنامه های آنان برای تفرقه بین قومیت ها و القای دوگانگی عقیدتی و سیاسی در بین مردم با ماجراهایی مانند اسیدپاشی و رخدادهای 16 آذر امسال اشاره کرد. 



حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه حماسه 9 دی بصیرت انقلابی مردم را نشان داد، عنوان کرد: در این حماسه به خوبی می توان دید که مردم به ظاهر عادی از بسیاری از خواص بی بصیرت و ساکتین فتنه جلو زدند و با بصیرت تمام، وحدت و یکپارچگی از آرمان های اسلامی و انقلابی خود دفاع کردند.



وی با اشاره به اینکه متأسفانه فتنه 88 زمینه امیدواری دشمنان را برای براندازی نظام امیدوار کرد و در این میان جرم ساکتین فتنه کمتر از سران فتنه و حامیان داخلی آنان نیست، عنوان کرد: مردم با صراحت و جرأت حرفشان را در حماسه 9دی زدند در صورتی که برخی به ویژه خواص با ملاحظه کاری نتوانستند از آرمان های اسلامی و انقلابی کشور حمایت کنند و از مردم عقب افتادند.



برای تحقق شعار امسال، اقدامی انجام نشده است



معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه حماسه 9 دی نشان داد ملتی که پیرو رهبرش باشد عزت و اقتدار یافته و از آسیب ها در امان است، عنوان کرد:  وقایع 35 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان داد که هرگاه مسئولان و ملت در خط ولایت حرکت کردند پیروز شدند و هرگاه به منویات ولایت عمل نشد مشکلاتی پیش آمد.



حجت الاسلام علیزاده، بسیاری از مشکلات فرهنگی زمان کنونی را ناشی از عمل نکردن به فرمان امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب مبنی بر ایجاد نهاد امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: مشکلات اقتصادی امروز نیز از عمل نکردن به فرمان هشت ماده ای رهبر معظم انقلاب است.



 وی یادآور شد: حداقل در سال های گذشته برای شعار سال گفتمان هایی تشکیل می شد اما امسال برای تحقق شعار سال حرف ها هم زده نشده چه رسد به آنکه عملی در این راستا انجام شود.



 حجت الاسلام علیزاده افزود: سمینارها و زدن حرف به درد مردم نمی خورد و باید در عمل وارد شد تا مشکلات مردم برطرف شود.

تأکید امام جمعه تویسرکان بر گرامیداشت 9دی

«حجت اسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان نیز بر گرامیداشت حماسه نهم دی ماه تأکید کرد و گفت: حضور پر شور و شعور مردم در راهپیمایی نهم دی ماه 88 چشمان طمع دشمنان به نظام جمهوری اسلامی ایران را کور کرد.

وی اظهار کرد: این حماسه حضور، در حقیقت انزجار سراسری اقشار مختلف مردم از فتنه و فتنه گران بود و ثابت کرد ملتی که پشت سر ولایت است هیچ گاه فریب دشمنان داخلی و خارجی را نمی خورد و با اراده ای خاص از آرمان های اسلامی و انقلابی خود حمایت می کنند.

حماسه 9دی به رخ کشیدن بصیرت مردم به جهانیان بود

سید باقر شیخ الاسلامی نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: مردم در راهپیمایی حماسی 9 دی‌ماه 88 با بصیرت و هوشیاری، آزادگی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

وی افزود: این حضور پرشور برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت رسید.

9دی در اذهان ملت فراموش نشدنی است

جلیل سوری یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز در گفت و گو با رودآور، گفت: استقبال بی نظیر مردم تویسرکان از مراسم گرامیداشت 9دی نشان می دهد که آن فتنه و آن حماسه نهم دی 88 هیچ گاه از ذهنشان پاک نمی شود و هر ساله برای تأیید گفته های خود مراسمی با این شکوه برگزار می کنند تا روز بصیرت خود را گرامی بدارند.

به گزارش رودآور، استقبال با شکوهی از مراسم گرامیداشت حماسه 9دی در تویسرکان شد، به طوری که مسئولان برگزاری از صندلی های اضافه برای نشستن مدعوین استفاده کردند، با این وجود عده بسیاری نیز ایستاده به سخنرانی گوش می دادند.



انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما