وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 5 دى 1393 ساعت 18:21   |   کد مطلب: 11796
اساس کار سران فتنه88 همراه شدن آنها با دولت های مرتجع منطقه بود
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در جریان فتنه 88نیز اساس کار کودتا علیه نظام اسلامی و جریان‌های ضد انقلاب و دولت‌های مرتجع منطقه در این راه با یکدیگر هماهنگ شدند.

به گزارش نافع، سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سه نکته در بحث عاشورا شامل درس‌های عاشورا، اخلاق عاشورا و عبرت‌های عاشورا باید مدنظر باشد، اظهار کرد: عبرت‌های عاشورا از اخلاق و درس‌های عاشورا مهم‌تر است.

وی با بیان اینکه کسب عبرت‌‎های عاشورا به تشخیص راه ولایت کمک شایانی خواهد کرد، افزود: در تشریح عبرت‌های عاشورا امام خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) هفت سخنرانی دارند که پنج سخنرانی در جمع بسیجیان و سپاهیان بوده و دو سخنرانی در نماز جمعه مطرح شده و همگی به دهه 1370 باز می‌گردد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه در این سخن نقش ارزشمند و ارزنده یک مومن مجاهد در شرایط کنونی و در آینده ترسیم شده، تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب سه محور دنیاطلبی، بصیرت ضعیف و عدم اطاعت از امام بر حق را از دلایل مهم به شهادت رساندن فرزند رسول اکرم(ص) و وقوع کربلا اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همین اتفاقات در فتنه سال 88 و اتفاقات سال 78 نیز روی داد، ادامه داد: در جریان فتنه نیز اساس کار کودتا علیه نظام اسلامی و حرکت به سمت نابودی این نظام مقدس قرار گرفت و جریان‌های ضد انقلاب داخل با خارج از جمله آمریکا، اروپا، انگلیس، صهیونیست و دولت‌های مرتجع منطقه در این راه با یکدیگر هماهنگ شدند.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: در این راه افرادی که ادعای یار امام و انقلاب را داشتند و در جایگاه‌هایی چون نخست وزیر، رئیس مجلس و رئیس جمهوری نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش داشتند یا مستقیماً در سران فتنه حضور یافتند و یا از ساکتین فتنه شدند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران با گذشت پنج سال از جریان فتنه هنوز بر طبل خباثت و کینه خود می‌نوازند و از آن‌ دست بر نمی‌دارند، گفت: متأسفانه برخی افراد، اشخاص، جریانات و گروه‌ها به اشکال مختلف به دنبال آزاد کردن این افراد از حصر خانگی هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه دلایل این اتفاقات همان سه محور دنیاطلبی، بصیرت ضعیف و عدم اطاعت از امام است، اظهار کرد: افرادی که قبل از انقلاب شکنجه شدند، آواره شدند، زندان رفتند و بعد از انقلاب مسئولیت داشتند، به یکباره در مقابل ولایت، امت و انقلاب به خاطر دنیا ایستادند.

وی با اشاره به اینکه آقازاده‌ها در جمهوری اسلامی ایران برخی از شخصیت‌ها را با خود بردند، افزود: چون این افراد نتوانستند راه درست را تشخیص دهند، در نتیجه دچار دنیاطلبی شدند.

ابوحمزه با بیان اینکه از منظر رهبر معظم انقلاب بصیریت به معانی دشمن‌شناسی، راه‌شناسی، رصد حرکت دشمن، طراحی راهکارهای مقابله با حرکت‌های دشمن و تحلیل حرکت دشمن است، تصریح کرد: اگر انسان این پنج محور را نداشته باشد دچار ضعف بصیرت شده و بدون آگاهی خود، در زمین دشمن بازی خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه سران فتنه آب بر آسیاب آمریکا و صهیونیست می‌ریزند، ادامه داد: هنوز پس از پنج سال می‌گویند که ما درست می‌گوییم و دیگران اشتباه می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه واقعه کربلا به خاطر اطاعت نکردن امت از امام برحق رخ داد، خاطرنشان کرد: وقتی انسان دچار ضعف بصیرت می‌شود این اتفاقات می‌افتد و جامعه باید از عبرت‌های آن درس بیاموزد.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران در گذشته از امیر المومنین(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) اطاعت نکردند و امروز نیز از فرزندان علی(ع) و فاطمه(س) اطاعت نمی‌کنند، گفت: زمان و مکان با هم متفاوت است اما شیوه و روش یکی است.

ابوحمزه با بیان اینکه ما یک اسلام علوی اسلام نبوی و یک امام و یک امت داریم، اظهار کرد: اگر امت از امام اطاعت نکند اسلام در غربت قرار خواهد گرفت، امام خانه‌نشین و امت نیز ذلیل خواهد شد؛ همان اتفاقی که در زمان امام علی (ع) رخ داد.

وی با تأکید بر اینکه امام علی(ع) به خاطر مصلحت اسلام سکوت کردند، افزود: نزدیک 600 سال بنی‌امیه و بنی‌عباس بر آبرو و نوامیس مسلمین تاختند و هر جنایتی که خواستند انجام دادند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه اطاعت نکردن از امام بر حق بدون عقوبت نخواهد ماند، تصریح کرد: در جریان عاشورا 25 تا 30 هزار نامه نوشتند و با امام اعلام بیعت کردند اما در نهایت امام حسین(ع) را تنها گذاشتند و پس از آن ذلیل شدند.

وی با بیان اینکه اطاعت باید به موقع باشد چرا که در غیر این صورت اثر خود را از دست خواهد داد، ادامه داد: در زمان انقلاب اسلامی امت به حرف امام به موقع گوش داد و اسلام و نظام اسلامی شکل گرفت، افکار امام پیاده شده و امت عزیز شد.

ابوحمزه با تأکید بر اینکه اطاعت از امام باعث حل مشکلات جامعه می‌شود، تصریح کرد: امت باید از امام خود اطاعت کند به طوری که نه عقب بیفتد و نه جلوتر گام بردارد زیرا هر دو حالت اشتباه است.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم اسلام امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) پیاده شود باید از امام حاضر اطاعت کنیم، خاطرنشان کرد: فلسفه وجود همه تکایا و هیئت‌های حسینی در اطاعت از امام بر حق است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه رمز موفقیت انقلاب اسلامی در اطاعت از امام بود، گفت: اگر مردم ما آگاه بوده و مطیع فرمان ولی امر باشند در همه موضوعات موفق خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه رضایت امام و مقام معظم رهبری از سپاهیان و بسیجیان به خاطر مطیع بودن پاسدارها است، اظهار کرد: پاسدارها و خانواده آنان باید مراقب دشمن باشند زیرا که آنان با شدت تمام علیه نیروهای مومن و انقلابی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما