وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 16 آذر 1393 ساعت 20:16   |   کد مطلب: 11448
رئیس دانشگاه آزاد واحد همدان مطرح کرد
دانشجویان به دنبال تأمین نیازهای روز جامعه
 دانشجویان به دنبال تأمین نیازهای روز جامعه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت:اگر امروز قدرت‌های بزرگ جهان در مقابل ملت ایران زانو می‌زنند به برکت حضور پر رنگ دانشجویان در صحنه است.

به گزارش نافع،  سعید جامه‌بزرگی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد همدان اظهار کرد: اگر امروز قدرت‌های بزرگ جهان در مقابل ملت ایران زانو می‌زنند به برکت حضور پر رنگ دانشجویان در صحنه است.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید قدر و منزلت خود را به درستی شناسایی کرده و بدانند در چه جایگاه رفیعی قرار دارند، افزود: مأموریت و رسالت دانشجویان در این برهه از زمان توسط مقام معظم رهبری مشخص شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان تصریح کرد: با توجه به اعمال تحریم‌ها، دانشجویان باید علم و دانش درون دانشگاه را به تکنولوژی تبدیل کرده و آن را در عرصه صنعت به ظهور رسانده و به ثروت تبدیل کنند.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان نشان دادند که می‌توانند کارهای بزرگ را انجام دهند، ادامه داد: در حال حاضر دانشجویان باید به دنبال تأمین نیازهای روز جامعه باشند.

جامه‌بزرگی با بیان اینکه پیش از این رسالت دانشگاه‌ها آموزش‌محور و پس از آن آموزش و پژوهش‌محور بود، خاطرنشان کرد: در دنیای امروز دانشگاه‌ها باید دانش‌بنیان و کارآفرین باشند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌های بزرگ امروز به تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام و درآمد بسیاری را نیز برای دانشجویان و دانشگاه‌ها ایجاد کردند، گفت: در حال حاضر حدود 70 درصد هزینه‌های یکی از بزرگترین دانشگاه‌های دنیا از محل شرکت‌ها اقماری دانش‌بنیان دانشگاه تأمین می‌شود.

انتهاپيام/ر.ح

دیدگاه شما