وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 15 آذر 1393 ساعت 13:19   |   کد مطلب: 11423
نماینده مردم تویسرکان در مجلس:
مشکلات مسکن مهر تویسرکان به زودی حل می شود
مشکلات مسکن مهر تویسرکان به زودی حل می شود
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از دستورات و قول مساعد قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در راستای حل مشکلات مسکن مهر تویسرکان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از رودآور ، به دعوت نماینده تویسرکان در مجلس شورای اسلامی محمد مهر آبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی و حل مشکلات مسکن مهر شهرستان تویسرکان میهمان این شهرستان شد.

به همین منظور محمدمهدی مفتح در گفت و گو با خبرنگار رودآور، اجرا و تحویل مسکن مهر در تویسرکان را به نسبت خوب ارزیابی و اظهار کرد: در حال حاضر از دو هزار و 505 واحد مسکن مهر که عقد قرارداد آن ها صورت گرفته، یک هزار و 944 واحد تحویل متقاضیان داده شده است.

وی افزود: با این وجود درخواست های مکرر مردمی مبنی بر رسیدگی به مشکلات مسکن مهر به دست می رسید که در برگزاری جلسات مکر با مسئولان استانی و شهرستانی مشخص شد حل برخی از مشکلات از عهده شهرستان و استان خارج است و به همین دلیل از مسئولان ذی ربط کشوری خواسته شد تا با حضور در تویسرکان برای حل مشکلات چاره اندیشی شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد:  در همین راستا در جلسه ای که با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی کشور، رئیس راه و شهرسازی، روسای بانک ملی شهردار و مدیرکل راه و شهر سازی همدان و نیز مالکان مساکن مهر در تویسرکان برگزار شد، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی دستورات و قول های مساعدی برای بررسی و حل مشکلات مسکن مهر ارائه داد.

مفتح با اشاره به اینکه به دنبال رسیدگی به درخواست های متقاضیان مسکن مهری هستیم که دارای مشکلاتی از جمله بدسرپرستی هستند، افزود: تمام سعی ما بر این است تا مشکلات مسکن مهر برطرف شود.

وی همچنین با بیان  اینکه در این نشست قائم مقام وزیر راه و شهر سازی  از تمدید زمان باز پرداخت تسهیلات مساکن مهری که بیش از پنج سال به طول انجامیده است خبر داد، افزود: همچنین در این جلسه تعیین شد که تسهیلات متقاضیانی که مسکن مهر را قبل از سال 59 دریافت کرده اند با سود 12 درصد و متقاضیانی که پس از سال 89 و فروش اقساطی نیز با سود چهار درصد محاسبه شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در این دیدار مشکلات پروژه 61 واحدی خانه کارگر، 42 واحدی مسکن مهر شاهد و 60 واحدی شهر سرکان و پروژه 250 واحدی مسکن بررسی و مقرر شد در صورت تبدیل شدن پروژه خانه کارگری به طرح مسکن مهر، زمان بازپرداخت تسهیلات از سوی متقاضیان چهار سال تمدید و باز پرداخت آن از 18 درصد به چهار درصد کاهش یابد.

مفتح افزود: مسئولان ذی ربط باید برای متقاضیان مسکن مهر نحوه حسابرسی، مشکلات و چالش ها را به طور شفاف بیان کنند.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما