وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 13 آذر 1393 ساعت 13:20   |   کد مطلب: 11378
مناسب سازی ورودی ساختمان ها برای تردد معلولین شامل پایان کار می شود
کارشناس شهرداری همدان گفت: ساختمان هایی که اصول مناسب سازی فضاها برای تردد معلولین را رعایت نکنند پایان کار داده نمی شود و در برخی موارد هم مشمول جریمه خواهند شد.

به گزارش نافع، الهه خدادادی، اظهار کرد:یکی از الزاماتی که شهرداری برای ساختمان های مسکونی در نظر گرفته همکف بودن ورودی ساختمان های مسکونی و قرار نگرفتن هیچ کدام از دریچه های کنتور در مسیر حرکت افراد کم توان است.

وی با بیان اینکه مناسب سازی فضاهای تردد شهر برای معلولان در شهر به  وضوح به چشم می خورد، افزود: شهرداری همدان طی سالهای اخیر در زمینه ایجاد فضای مناسب در شهر همدان به خوبی اقدام کرده است.

خدادادی تصریح کرد: تمامی پیاده روهای معابر شهر همدان که از سال 92 در حال ایجاد است باید مسیر ویژه نابینایان و رمپ های دسترسی برای معلولین را داشته باشند.

وی اظهار کرد: همچنین شهرداری همدان اقدام به ایجاد رمپ های دسترسی برای معلولین و بلوک های بتنی ویژه نابینایان در سطح شهر کرده است که شهروندان همدانی به وضوح آنها را مشاهده می کنند.

خدادادی یادآور شد: این اقدامات در بلوار بعثت خیابان، سنگ شیر و سایرنقاط شهر انجام شده و به تمام مناطق ابلاغ شده که تا جایی که امکان دارد در ساختمان های قدیمی و ورودی های ادارات ایجاد فضای تردد معلولین مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت