وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 00:46   |   کد مطلب: 14802
نایب رییس هیات جانبازان و معلولین استان خبرداد:
برگزاری مسابقات ویلچر رانی ویژه معلولین در همدان
	برگزاری مسابقات ویلچر رانی ویژه معلولین در همدان
نایب رئیس هیات جانبازان و معلولین استان همدان گفت: مسابقات ویلچر رانی در سطح معلولین جسمی و حرکتی برای توانخواهانی که توانایی حرکت دارند برگزار می شود.

به گزارش نافع، سیما حجت با اعلام این مطلب اظهار کرد: به منظور تقویت قوای بدنی و ایجاد نشاط مسابقات ویلچر رانی در سطح معلولین جسمی و حرکتی 26 خردادماه برگزار می شود.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این رقابت در دو رده سنی زیر 20 سال و بالای 20 سال در محل پیست تارتان استادیوم قدس با هم به رقابت می پردازند.

نایب رئیس هیات جانبازان و معلولین استان همدان افزود: در این مسابقه که در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا می شود.

وی افزود : معلولان علاقمند به جهت در این مسابقه می توانند جهت ثبت نام به دفتر هیات ورزشهای جانبازان ومعلولین واقع در استادیوم قدس همدان، دفتر جامعه معلولین واقع در ابتدای بلوار فلسطین روبروی پارک ایرانیان ، دفتر تربیت بدنی سازمان بهزیستی واقع در میدان جهاد ، جمعیت توانیابان واقع در میدان فردوسی جنب پارک کودک و بنیاد شهید وامور ایثار گران شهرستان مراجعه کنند.

حجت تصریح کرد: مهلت ثبت نام در این مسابقه حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 24خرداد ماه خواهد بود و این مسابقه روز سه شنبه 26خرداد راس ساعت 6:30 دقیقه صبح برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما