وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 6 آذر 1393 ساعت 09:20   |   کد مطلب: 11223
هف سمنان در همدان برابر الوند زانو زد
تیم فوتبال الوند همدان موفق شد در خانه، شاگردان اسماعیل هلالی و تیم هف سمنان را شکست داده و با روحیه بهتری به تعطیلات نیم‌فصل برود.

به گزارش نافع ؛ مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور از چهارشنبه با برگزاری چند بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد.

 

در یکی از این مسابقات و در هفته هشتم عصر چهارشنبه تیم فوتبال الوند همدان در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح از تیم هف سمنان و شاگردان اسماعیل هلالی پذیرایی کرد که در نهایت این تیم میزبان موفق شد هر سه امتیاز این بازی را به نام خود ثبت کند.

 

در این بازی که در هوای سرد شهر همدان برگزار شد شاگردان منوچهر بیگمجانی موفق شدند با حساب دو بر یک برابر حریف خود به برتری برسند و همچنان برای صعود به مرحله این رقابت‌ها امید زیادی داشته باشند.

 

امین رحیمی در دقیقه 36 با شوت زیبا دروازه حریف را بازی کرد تا فسفری‌پوشان الوند همدان با برد به رختکن بروند.

 

در دقیقه 50 بازیکنان تیم سمنان گل تساوی را به ثمر رساندند تا هر دو تیم در ادامه بازی تهاجمی‌تر را به نمایش بگذارند.

 

در دقیقه 65 با نفود امین رحیمی مهاجم خوش‌آتیه همدانی تیم الوند و خطای مسلم دروازه‌بان تیم هف داور بازی نقطه پنالتی را نشان داد.

 

روح‌الله فلاح در حالی که به راحتی می‌توانست تیمش را از میهمان سمنانی خود پیش بیاندازد موفق به گلزنی نشد و این ضربه پنالتی توسط دروازه‌بان تیم هف دفع شد.

 

این پایان کار نبود و با تغییراتی که در ترکیب الوند صورت گرفت این تیم چند موقعیت صد درصدی گلزنی را از دست داد تا این فشارها در نهایت در دقایق تلف شده بازی و در دقیقه 4+90 توسط مهرداد عزیزوند گل برتری الوندی‌ها به ثمر رسید.

 

در دو بازی دیگر این گروه سپیدرود رشت موفق شد در بجنورد تیم گرند این شهر را مغلوب کند و تیم شهرداری زنجان هم موفق شد تیم هم‌نام دزفولی خود را چهار بر صفر شکست دهد.

 

آخرین دیدار این هفته فردا و از ساعت 14 بین دو تیم خونه به خونه مازندران و بهمن شیراز برگزار خواهد شد.

 

تا پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته دوم و در گروه چهارم  تیم الوند 9 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل در رده پنجم جدول قرار گرفت.

 

در هفته نهم این رقابت‌ها الوند استراحت خواهد داشت و از این فرصت خود را برای دور برگشت بازی‌ها آماده خواهد کرد.

 

انتهای پیام / 

دیدگاه شما