وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 23 آبان 1393 ساعت 20:42   |   کد مطلب: 10904
عدم رضایتمندی فعالان اقتصادی از سیستم بانکی
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از عدم رضایتمندی فعالان اقتصادی در سطوح مختلف جامعه از سیستم بانکی خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از رودآور محمد مهدی مفتح در نشست با فعالان اصناف تویسرکان، از نارضایتی  و گله مندی فعالان اقتصادی از نحوه عملکرد بانک ها خبر داد و اظهار کرد: با وجود آن که بانک ها باید در راستای جلب رضایت آحاد جامعه قدم بردارند و لی متأسفانه سطح نارضایتی از نحوه عملکرد بانک ها از سوی اقشار مختلف جامعه پایین است.

وی با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری در شهرستان تویسرکان نسبت به سایر شهرهای استان، از بین رفتن نشاط اجتماعی، ناهنجاری های اجتماعی و احساس حقارت را برخی از مشکلات و معضلات بیکاری در جامعه به ویژه بیکاری در بین جوانان تحصیل کرده برشمرد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نبود بسترهای لازم برای ورود سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در تویسرکان را از عوامل اصلی پسرفت این شهرستان عنوان کرد.

مفتح تصریح کرد: بی تردید فراهم ساختن زیرساخت ها به ویژه راه های ارتباطی در این شهرستان در جذب سرمایه گذاران نقش آفرین است.

وی افزود: سرمایه گذاران در جایی که سود داشته باشند سرمایه گذاری می کنند و عدم وجود راه‌های مواصلاتی و زیرساختی مناسب در تویسرکان مانعی برای حضور سرمایه گذاران در این شهرستان در سال های گذشته بوده است.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت از پگیری های مجددانه در راستای توسعه محورهای موصلاتی تویسرکان خبر داد و گفت: خوشبختانه وزارت راه و شهرسازی با ایجاد ایستگاه راه آهن در تویسرکان موافقت کرده اند و این موضوع نوید ورود سرمایه گذاران را می دهد.

مفتح همچنین با انتقاد از مانع تراشی های برخی دستگاه های اجرایی در رسیدن به توسعه تویسرکان، خواستار هم افزایی و تعامل بیش از پیش تمامی دستگاه ها و اقشار مختلف مردم در راستای توسعه پایدار و پیشرفت تویسرکان شد.

وی نبود فضای مناسب برای اتاق اصناف را از مهمترین مشکلات این مجموعه عنوان کرد و افزود: پیگیری های لازم برای رفع این گونه مشکلات خواهد شد.

به گزارش رودآور بالا بودن نرخ سود تسهیلات بانکی، مشکلات موجود در زمینه پارکینگ عمومی، نبود همکاری و تعامل مناسب بانک ها، نوسانات قیمت کالاهای مختلف، نداشتن بازار روز در شهرستان و مشکلات موجود در زمینه پارکینگ عمومی و مکان های تفریحی برای جوانان تویسرکان در فصول سرد از مهمترین مشکلات مجمع امور صنفی تویسرکان بود که از سوی نائب رئیس این مجمع در نشست مطرح شد.

اتاق اصناف تویسرکان در سال 77 تأسیس شد و این اتاق در حال حاضر دارای 122 اتحادیه است.

انتهای پیام/ر.ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما