وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 9 آبان 1393 ساعت 14:45   |   کد مطلب: 10515
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان با تقدیر از برگزار کنندگان آیین شیرخوارگان حسینی گفت: پیام این حرکت ارزشمند به جهانیان ، دست برداشتن از کشتار کودکان بی دفاع است.

به گزارش نافع،  آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر همدان افزود : قیام و صف آرایی در برابر دولت های ظالم امری ضروری است در غیر اینصورت گناه سکوت کنندگان در برابر ظلم با ظالمان یکی است.

وی اضافه کرد: سینه زنی و نوحه خوانی باید مقدمه ای برای یادگیری درس های مهم و بزرگ واقعه عاشورا باشد در غیر اینصورت ثوابی از این آیین ها عایدمان نمی شود.

محمدی با ذکر اینکه پاسداری از حرمت ها از جمله هدف های امام حسین (ع) از قیام بود اظهار کرد: تمامی مخلوقات جهان دارای حرمت هستند و نباید نسبت به آن بی توجه بود.

وی اضافه کرد: بی حرمتی به طفل شیرخواره در دشت نینوا باعث شده که هم اینک گروهک تروریستی منحط موسوم به داعش اقدام به کشتار بی رحمانه جوانان و فروش کودکان کند.

خطیب جمعه همدان تصریح کرد: قیام و صف آرایی در برابر دولت های ظالم امری ضروری است در غیر اینصورت گناه سکوت کنندگان در برابر ظلم با ظالمان یکی است.

آیت الله محمدی گفت:عزاداری نباید تنها به نوحه خوانی و سینه زنی معطوف شود بلکه عزاداری باید علم افراد را در زمینه اهداف امام حسین (ع) در واقعه کربلا بیشتر کند.

وی بیان کرد: والدین نسبت به فرزندان خود به ویژه در ارتباط با تربیت کردن و محبت کردن وظایف سنگینی بر عهده دارند و طبق احادیث اکرام به فرزندان موجب آمرزش گناهان می شود.

محمدی با ذکر اینکه شعار 'فرزند کمتر زندگی بهتر' بلای جان جامعه شده است بیان کرد: داشتن فرزند صالح بزرگترین ارزش است که باید این موضوع توسط فرهیختگان بازگو شده تا از این ارزش بدرستی حراست شود.

دیدگاه شما