وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 13:55   |   کد مطلب: 10024
رئيس دانشگاه آزاد تویسرکان خبر داد:
تصویب ۴ رشته های جدید تحصیلی در دانشگاه آزاد تویسرکان
تصویب ۴ رشته های جدید تحصیلی در دانشگاه آزاد تویسرکان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان از تصویب چهار رشته تحصیلی جدید در مقاطع کارشناسی پیوسته کاردانی پیوسته خبر داد.

به گزارش نافع،  مجتبی بابایی از تصویب چهار رشته تحصیلی جدید با عناوین مهندسی عمران وعلوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی پیوسته ومکانیک خودرو و الکتروتکنیک در مقطع کاردانی پیوسته خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری های معاونت آموزشی واحد تویسرکان این رشته ها به تصویب شورای گسترش آموزش عالی رسیدند.

وی با بیان اینکه مسئولین این واحد دانشگاهی تمام توان خود را صرف توسعه کمی و کیفی رشته‌های دانشگاهی کرده اند افزود: توسعه و افزایش رشته‌های دانشگاهی و همچنین توسعه امکانات مناسب آموزشی و پژوهشی هم از نظر کمی و هم از لحاظ  کیفی یکی از مطالبات به حق جوانان و مردم این شهرستان است که مسئولین این واحد به آن اذعان داشته و به جد پیگیر برآورده شدن این مطالبات هستند.

رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان عنوان کرد: اقدامات اساسی برای تصویب رشته های جدید و پرطرفدار در حال انجام است و در آینده ای نزدیک، بر تعداد رشته های تحصیلات تکمیلی واحد اضافه خواهد شد.

بابایی در پایان یادآور شد: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام بدون آزمون و تحصیل در تمامی رشته های غیر پزشکی واحد تویسرکان از جمله این چهار رشته جدید در مهر ماه سال تحصیلی ۹۴-۹۳ به سایت مرکز آزمون به نشانیwww.azmoon.org مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است با احتساب رشته های جدید تحصیلی تعداد رشته های واحد تویسرکان به ۸۱ عنوان افزایش یافته که تعداد ۲۱۱۷ نفر دانشجو در مجموع در این رشته ها مشغول به تحصیل هستند.

دیدگاه شما