وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 ساعت 09:35   |   کد مطلب: 9982
1300 دانش آموز نهاوندی به اردوی راهیان نور اعزام میشوند
مدیر آموزش و پرورش نهاوند از اعزام یک هزارو 300 دانش آموز نهاوندی به اردوهای راهیان نور خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از گرو،  علیرضا تکلو گفت: اردوهای راهیان نور امسال در چهار مرحله از 26 مهر ماه آغاز می شود و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد یافت که طی این مدت یک هزار و 300 دانش اموز پسر به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در غرب کشور اعزام می شوند.
وی افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این اردوها به مدت دو روز از مناطق جنگی قصر شیرین ، گیلان غرب ،سرپل ذهاب دیدن خواهند کرد و با افتخار آفرینی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.
مدیر آموزش و پرورش نهاوند اظهار کرد: تمام دانش آموزان سال دوم متوسطه شرکت کننده در این اردوها بیمه هستند و به صورت داوطلبانه و با رضایت اولیاء خود به مناطق عملیاتی اعزام می شوند .
تکلو گفت: به منظورگرامیداشت یاد شهدا و رزمندگان اسلام و همچنین ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان اردوهای راهیان نور امسال نیز همچون سالهای گذشته در اولویت های کاری این اداره قرار دارد.
وی عنوان کرد: راهیان نور یکی از راهکارهای مقابله با ترفندهای دشمن در جنگ نرم با انقلاب اسلامی است لذا در این برنامه،علاوه بر بازدید دانش آموزان از مناطق جنگی،برخی کارهای فرهنگی از جمله آشنایی دانش اموزان با آرمانهای شهدا و اعزام راویان دفاع مقدس نیز در دستور کار خود قرار دارد.

دیدگاه شما