وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 ساعت 08:47   |   کد مطلب: 9914
گردهمایی۱۰ هزار نفری شبکه تبلیغی در استان همدان
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری گردهمایی 10 هزار نفری با حضور شبکه تبلیغی و اقشار تأثیرگذار در آستانه عید غدیر در این استان خبر داد.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام علی دشتکی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: هشت هزار و ۵۰۰ نفر از اقشار تاثیرگذار و سه هزار نفر از طلاب از سراسر استان در این همایش شرکت می‌کنند.

وی افزود: رویکرد اصلی این همایش توجیه این امر مهم در خصوص تبلیغ و ترویج عظمت غدیر در سایه عزم ملی است تا این مجموعه تبلیغی به شکل هدفدار و منسجم فعالیت‌های فرهنگی خود در دهه ولایت را دنبال کنند.

دشتکی، اولویت‌های دیگر همایش را ترویج سبک زندگی اسلامی، بصیرت‌افزایی با تأکید بر شناخت ولایت و تحقق شعار سال با توجه به فرهنگ کار و تلاش دانست و ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی، این همایش ۱۷ مهردر حسینیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد تا چارچوب کلی برای مبلغان مشخص شود.

وی با بیان اینکه ضروری‌ترین بحث جهان مسأله غدیر است، ادامه داد: همایش ۱۰ هزار نفری از مصادیق عزم ملی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان همچنین خواستار استفاده از امکانات ادارات و دستگاه‌ها برای انتقال اقشار از شهرستان‌ها به همایش شد و عنوان کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی، تبلیغات محیطی و پذیرایی نهار از حاضران همایش از جمله برنامه‌های مدنظر در روز برگزاری این همایش است.

دیدگاه شما