وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 10 مهر 1393 ساعت 11:24   |   کد مطلب: 9894
حفظ اصول و رعایت خط قرمز نظام شرط عضویت در دولت اسلامی است
در چهارمین دهه از عمر انقلاب اسلامی باید خودمان را محک بزنیم که آیا می‎توانیم با حفظ اصول و رعایت خط قرمز نظام عضوی از دولت اسلامی باشیم.

، نصرت اله لطفی در شورای اداری شهرستان ملایر با بیان اینکه در کل دنیا تبلیغات در رأس امور بوده و نقشی بسیار کلیدی دارد، اظهار کرد: در ۲۰ سال گذشته در کل کشور تنها شهرستانی که دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیش از یکسال است که در آن افتتاح شده شهرستان ملایر است.

وی با اشاره به اینکه در ایران یکی از نخستین نهادهایی که با نظر حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، افزود: این مجموعه مهر تأیید از مقام معظم رهبری به دلیل شناخت وظیفه و عمل به هنگام گرفته است.

معاون امور حقوقی امور مجلس و استان‎های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کل کشور با بیان اینکه ۲۳ ارگان به حکم قانون در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عضو هستند، ابراز کرد: سالیان سال است همه دولتمردان نظام جمهوری اسلامی عضو این شورا هستند و وظیفه شناسی خود را برای حضور در صحنه مردم و خلق حماسه‎های بی بدیل انجام داده اند.

وی با بیان اینکه این شورا نگاه جناحی نداشته و در خدمت کلیت نظام جمهوری اسلامی ایران با حفظ اصول و رعایت خطوط قرمز است، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه و مانور انسانی در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی با حفظ این ویژگی‎ها، کارکردش بیشتر از مانورهای نظامی بود و در خنثی کردن توطئه های استکبار، بسیار نقش آفرینی کردند.

لطفی با اشاره به حوادث ۱۸ تیر، ۲۳ تیر و فتنه سال ۸۸ گفت: حماسه بی‌بدیل ۹ دی در راستای صیانت از مکتب امام حسین(علیه السلام) و نظام جمهوری اسلامی ایران با فضای تبلیغاتی کل استکبار و ایادی آن را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با فراخوان مردم و حضور پرشور آنها خنثی کرد.

وی هدف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور را کارکرد با حداقل هزینه و نیرو و تلاش برای تاثیرگذاری بر دیگران عنوان کرد و گفت: در واقع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش ستادی و هماهنگی بین مردم را در حرکت‎های ضداستکباری ایفا می کند.

معاون امور حقوقی امور مجلس و استان‎های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کل کشور تصریح کرد: هم اکنون که در چهارمین دهه از عمر انقلاب اسلامی هستیم، در پله سوم یعنی دولت اسلامی قرار گرفته‎ایم باید خودمان را محک بزنیم که آیا می توانیم با حفظ اصول و رعایت خط قرمز نظام عضوی از دولت اسلامی باشیم.

در این جلسه حجت الاسلام مهدی بیات به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر معرفی شد.

دیدگاه شما