وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 7 تير 1394 ساعت 09:07   |   کد مطلب: 15006
	توافق,«آری»؛ ذلت «هرگز» !
در حالی که مذاکرات هسته‌ای کشورمان با گروه 1+5 در وین، ادامه دارد، سخنان مقام معظم رهبری در جمع سران قوای سه گانه تاکید مجددی بر توافقی منصفانه و عادلانه، عزتمند و منطبق با منافع و مصالح ایران همراه با رعایت خطوط قرمز نظام اسلامی بود.

به گزارش نافع، کورنگ نوشت:ملت ایران نیز ضمن حمایت از تلاش‌های تیم هسته‌ای کشورمان، سیاست«توافق به هر قیمتی» را که متاسفانه برخی ها آن را دنبال می کنند قبول ندارند و با برگزاری راهپیمایی های خودجوش در شهرهای مختلف ضمن حمایت از تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده، به مسئولان اعلام کردند که باید عزت ایران در این مذاکرات حفظ شود و نباید سیاست «توافق به هر قیمت» دنبال شود.
ملت ایران از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای‌ کشورمان می خواهند که اجازه بازرسی از مراکز نظامی کشورمان را به جهان غرب ندهند و در عین حال از مسئولان نظام می خواهند برای حل مشکلات اقتصادی کشور منویات مقام معظم رهبری را در مورد اقتصاد مقاومتی، سرلوحه کار خود قرار داده و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنند.
اما علی رقم ادعاهای برخی از سیاست مداران کشورمان، واقعیت آن است که تاکنون مذاکرات هسته ای با 1+5 و در راس ‌آن آمریکا نتوانسته است پاسخ مثبتی برای حل مشکلات اقتصادی کشور باشد و با توجه به اینکه آمریکایی ها اهل دبه‌بازی‌ هستند و این امر را در طول تاریخ به اثبات رسانده اند،  دولتمردان ما نباید از این گونه سیاست ها تأثیر بپذیرند.
ضمن اینکه تجربه های تاریخی نشان می دهد کشورهای 1+5 همواره تابع سیاست های رژیم صهیونیستی، هستند و توافق نکردن با اینگونه کشورها بهتر از توافقی است که ملت بزرگ ایران را تحقیر کند.
امروز ملت ما به خوبی می دانند خون شهدای هسته ای کشور با همکاری اطلاعاتی آژانس انرژی هسته ای و آمریکا ریخته شده بنابراین اگر کسی با اطلاع و آگاهی از این امر به سوی « توافق به هر قیمتی » برود، در واقع به خون شهدای هسته ای و نظام اسلامی خیانت کرده است.
از سوی دیگر اجازه دسترسی دادن و بازجویی از دانشمندان هسته ای کشورمان به دشمنانی که تشنه خون این جوانان هستند بزرگترین خیانت به آرمان های امام راحل و شهداست و اینگونه امتیازات بیش از هر زمانی جامعه علمی و دانشمندان هسته ای ما را بی‌پشتوانه خواهد کرد و گناهی نابخشودنی است.
قطعاً کسانی که راهبرد «توافق به هر قیمتی» را پیگیری کنند به دنبال توافق منصفانه و عادلانه، عزتمند و منطبق با منافع و مصالح ملی، که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و از خطوط قرمز ایشان است، نیستند.
به هر حال ملت ایران ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان توافق خوب و منصفانه و عزتمند را قبول می کند و هرگز زیر بار توافق ذلت‌بار نخواهند رفت.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما