وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 8 مهر 1393 ساعت 14:09   |   کد مطلب: 9847
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
مردم و مسئولان همدان برای حمایت از غزه بسیج شده‌اند
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان: مردم و مسئولان همدان برای حمایت از غزه بسیج شده‌اند
امسال همه دستگاه‌ها با هماهنگی بسیج برای کمک به مردم مظلوم غزه پای کار آمده‌اند.

به گزارش نافع، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: اقدامات لازم برای حمایت مادی از مسلمانان و ملت رنج‌کشیده غزه در استان صورت گرفته است.

سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به فررسیدن 9 مهر روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی افزود: بنابر تأکید سازمان بسیج مستضعفین و ابلاغ به سراسر کشور در این زمینه، هماهنگی لازم با همه فرماندهان بسیج و سپاه و مسئولان دستگاه‌های اداری استان صورت گرفته است.

وی اظهارداشت: هماهنگی لازم با کمیته امداد برای برپایی صندوق کمک به مردم فلسطین در میعادگاه‌های نماز جمعه و سطح استان صورت گرفته تا کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم جمع‌آوری شود.

سردار ابوحمزه ادامه داد: همچنین مقرر شده تا ائمه جمعه نیز برای آگاه‌سازی مردم از این موضوع و ترغیب نمازگزاران اقدام کنند.

وی با تأکید بر لزوم بسیج مردم و نهادها در این زمینه اعلام کرد: دستگاه‌های فرهنگی به ویژه صدا و سیما و رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در آگاه‌سازی مردم از وضعیت اسف‌بار ملت فلسطین ایفا کنند.

سردار ابوحمزه با اشاره به ضرورت حمایت از فلسطین در کلام امام راحل و مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها دشمن اصلی ما بوده و حرکت‌هایی که امروز در منطقه خاورمیانه برضد مسلمانان صورت می‌گیرد از طرف آن‌ها سازماندهی شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: کمک به ملت‌های مسلمان به ویژه غزه بهترین راهکار برای مقابله با صهیونیسم است و دین مبین اسلام نیز بر یاری رساندن به محرومان تأکید بسیار دارد.

 سردار ابوحمزه با تأکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در این زمینه خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم دهیم تا علاوه بر جمع‌آوری کمک نقدی، اماکن عمومی شامل مدارس،  مساجد و بیمارستان‌های منطقه غزه بازسازی شود.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما