وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 10 دى 1393 ساعت 12:30   |   کد مطلب: 11922
دبیر شورای اصولگرایان استان همدان در گفتگو با نافع:
مردم نباید از مطالبه گری خود نسبت به فتنه گران کوتاه بیایند
مردم نباید از مطالبه گری خود نسبت به فتنه گران کوتاه بیایند
دبیر شورای اصولگرایان استان همدان گفت: نسبت به خائنان و کسانی که فریب خورده اند نباید تحفیف قائل شد و مردم نباید از مطالبه گری خود نسبت به فتنه گران کوتاه بیایند.

به گزارش نافع، حسین صادقیان در گفتگو با خبرنگار ما با تأکید بر اینکه نیاز به محکمه ای قانونی نسبت به اعمال فتنه گران احساس می شود، اظهار داشت: قوه قضائیه به اندازه قابل قبولی یا به اندازه لازم با توجه به مصالح عمومی مردم و انقلاب اسلامی اقدام کرده اما مردم ما مطالبه بیشتری دارند که نمی توان گفت افراطی است.

وی افزود: اما شاید نگاه فراگیرتر به قضایا عمل این چنینی قوه قضائیه را اقتضا می کند، گرچه  مردم نباید از مطالبه گری خود کوتاه بیایند.

صادقیان ادامه داد: همانگونه که  که مقام رهبری در خطبه های نماز جمعه در آن موقعیت فرمودند: صادر کننده حکم قوه قضائیه است که قانون چنین جایگاهی داده، گرچه به عنوان یک فرد مسلمان نمی توان نسبت به خائنان و کسانی که فریب خورده تحفیف قائل شد و کوتاه آمد، هرحکمی به وسیله قوه قضائیه صادر شده و اجرا شود برای جامعه و افراد رحمت است.

دبیر شورای اصولگرایان استان همدان یادآور شد: اساسا نمی توان گفت اصلاح طلبان با هر دیدگاه دیگری فتنه گرانند، فتنه گر کسی است که با ایجاد فضای غبارآلود آگاهانه می خواهد حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد که چنین اساسی می تواند در هر اردوگاهی به نسبت باشد،گرچه ممکن است کسانی خود را پشت مشی های سیاسی اجتماعی مختلف به طور قالب پنهان کرده و از فضای انتقادی آنها نسبت به روش موجود در هرمقطع سوء استفاده کنند.

این مسئول به مرز بین اصطلاح طلبان و فتنه گران اشاره و خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان حامی فتنه گران نیستند و حدومرزی دارند، عده زیادی از اصلاح طلبان بوده و هستند که مخالف فتنه گرانند و بین اینها حدومرزی بوده است و یا به اعتباری در مبانی و اهداف اصولگرا هستند و در برخی روش ها اصلاح طلب، پس چه اصلاح طلبان و چه سایر، حامی و مسئول فتنه گران نیستند.

صادقیان ادامه داد: البته باید تا جای ممکن اندیشه هایی را در جامعه مطرح و نباید مطرح کنیم که مورد طمع فتنه گران قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: البته برخی از افراد اعلام موضع صریحی علیه فتنه گران نداشته اند و به نوعی پس از آن قائله هم سکوت اختیار کرده اند، به گونه ای که  این حالت و علائمی مانند حمل عکس آنان در میان جریانات فتنه 88 به اذهان سالم متبادر می کند که باید پاسخگوی موضع گیری خود که نوعی همسویی تلقی می شود باشند.

صادقیان تأکید کرد: در سیره و منش اسلامی سازش با دشمنان آگاه به خصوص کسانی که برنامه ریز علیه حق و نظام مقدس اسلامی هستند پذیرفتنی نیست.

دبیر شورای اصولگرایان استان همدان در ادامه با قدردانی از حضور حماسی مردم در روز نهم دی ماه خاطرنشان کرد: این روز که در بیانات مقام معظم رهبری یوم الله نامیده می شود،  روز تجلی هوشیاری مردم مسلمان و انقلابی ایران و از فرازهای بصیرتمندی، ابزار پایبندی، پایمردی وارادت نسبت به ولایت فقیه است.

حسین صادقیان بیان داشت: روز 9 دی روزی است که دشمنان برای چندمین بار از منحرف کردن انقلاب اسلامی مأیوس شدند و مردم فهیم ما نشان دادند که با تأسی به وصیت امام راحل(ره) با چشمی باز مراقب دشمنان و پشتیبان ولایت فقیه هستند تا هیچ آسیبی به این مملکت نرسد.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما