وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 08:21   |   کد مطلب: 12795
مدیر کل اوقاف استان همدان گفت: مردم ایران با حضور به موقع در صحنه این را به دشمنان گوش زد کرده اند که ما هیچ‌گاه از آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی دست بر نخواهیم داشت.

به گزارش نافع حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها، با اشاره به نقش مهم مردم در پیروزی انقلاب اظهار داشت: مردم از ابتدای انقلاب نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلانی داشته اند و همواره این حضور را ثابت کرده اند.

وی با اشاره به سه ضلع مهم در پیروزی انقلاب عنوان کرد: سه رکن اساسی در ثبات انقلاب اسلامی ایران رهبری، مردم و قانون اساسی بوده و یکی از اضلاع مثلث ثبات انقلاب همین مردم هستند.

مدیر کل اوقاف استان همدان افزود: با اینکه چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد امام(ره) حضور همیشگی مردم در صحنه باعث دلگرمی مسئولین بوده و همین مردم انقلاب را حفظ کرده اند.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه بیان کرد: مردم ایران اسلامی در هر موقعیتی که نیاز به حضور آنان بوده با انسجام و اتحاد در صحنه حضور داشته اند.

حاجی زین العابدینی با اشاره به مشکلات موجود در جامع تصریح کرد: با اینکه گاها کشور دچار مشکلاتی بوده اما مردم همواره در صحنه حضور داشته اند و حضور مردم در صحنه خود باعث می‌شود که مسئولین باید تعهد خاصی به مردم داشته باششند.

وی با اشاره به حمایت همیشگی مردم از ولایت فقیه افزود: مردم ایران بسیار متدین و بزگوار بوده و همیشه پشت سر امام و رهبرشان بوده اند.

مدیر کل اوقاف استان همدان افزود: مردم ایران با حضور به موقع در صحنه این را به دشمنان گوش زد کرده اند که ما هیچ‌گاه از آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی دست بر نخواهیم داشت.

وی گفت: دشمنان بدانند که هیچ‌گاه نخواهند توانست که  بین مردم در جمهوری اسلامی و مردم و مسئولین نظام فاصله ایجاد کنند و این آرزو را به گور خواهند برد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما