وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 8 مهر 1393 ساعت 00:18   |   کد مطلب: 9824
 خانواده "شهید فرج‌پور" در همدان مورد استقبال مردم قرار گرفتند
در مراسمی با حضور نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشور، مسئولان و دانشگاهیان سنگ مزار جدید شهید تازه شناسایی شده از گمنام به نام شهید "علی فرج پور" تعویض و خانواده وی مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

عصرامروز دوشنبه در مراسمی  سنگ مزار شهید تازه شناسایی شده در دانشگاه علوم پزشکی همدان تعویض شد.

مزار این شهید که در آذرماه سال 91 به نام گمنام به خاک سپرده شده بود ‌امروز سنگ مزار جدید وی با نام علی فرج پور گذاشته شد.

به گزارش تسنیم، شهید گمنام تازه شناسایی شده با نام "علی فرج‌پور" فرزند اسدالله و اهل تبریز است که در اسفند ماه سال 1333 متولد و در سن 29سالگی طی عملیات خیبر در جزیره مجنون به مقام رفیع شهادت نائل شد.

وی افزود: این شهید بسیجی گرانقدر از لشکر 31 سپاه عاشورای تبریز و از جامعه بسیجی کارگری و کارگر کارخانه تراکتورسازی تبریز و ورزشکاری علاقه‌مند و فعال در رشته کوهنوردی و سنگ‌نوردی بوده که از وی 3 فرزند تحصیل‌کرده به یادگار مانده است و خانواده وی ساعت 17 امروز وارد همدان می‌شوند.

مراسم استقبال از همراهان و خانواده شهید فرج پور امروز ساعت 18و 30 دقیقه در ابتدای ورودی شهر جورقان همدان برگزار شد، ضمن اینکه مردم جورقان نیز برنامه هایی را برای استقبال از این خانواده گرانقدر برگزار کردند، مراسم بزرگداشت شهید و همسر وی فردا ساعت 9 صبح رد سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

بخشی از وصیتنامه شهید علی فرج‌پور ...

بسم الله الرحمن الرحیم

بنده علی فرج‌پور در این موقع حساس تکلیف شرعی داشتم که در این جنگ حق علیه باطل از هستی خود در راه مکتبم که قرآن است به رهبری امام امت خمینی بت‌شکن گذشته و در مقابل دشمن قرآن، صدام و صدامیان و منافقان زمان بجنگم و تا آخرین قطره خونم از اسلام عزیزم و از ولایت فقیه دفاع کرده بلکه راه حضرت سیدالشهدا حسین(ع) را ادامه داده و به ندای هل من ناصر ینصرنی جواب داده باشم و آرزومندم جانم را به عنوان یک برگ سبز در راه انقلاب که نزد من امانت می‌باشد به صاحبش که خداوند یکتاست داده باشم.

در صورت شهید شدن از پدر و مادر مهربانم و از فامیل‌هایم انتظار دارم به خانواده بنده محبت بنمایند و تقاضا دارم اگر لباس سیاه به خاطر من به تن پوشیده‌اند بعد از اربعین‌ام در بیاورند.

دیدگاه شما