وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394 ساعت 07:41   |   کد مطلب: 14458
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان:
شهید عالمی را تسخیر خود کرده است
	شهید عالمی را تسخیر خود کرده است
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: امروز شاهد هستیم که شهید عالمی را تسخیر خود کرده است و به طور مستمر معنویت را به جامعه تزریق می کند .

به گزارش نافع، «حجت الاسلام ناصر نقویان»، ظهر امروز درمراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در کمربسته سرکان، گفت: استقبال بی نظیر مردم از پیکر مطهر شهدا حقانیت شهدا را نشان می دهد، حقانیتی که برای همگان ثابت شده است.

وی با بیان اینکه وجود شهدا جوش و خروشی معنوی در جامعه ایجاد می کند، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که شهید عالمی را تسخیر خود کرده است و به طور مستمر معنویت را به جامعه تزریق می کند چرا که در جای جای این جهان از سوریه و لبنان گرفته تا فلسطین، یمن و عراق انتقال روحیه ایثار و شهادت موج می زند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: این گونه واقعیات به ما می گوید که شهید زنده است چراکه یاد و خاطره آن جهانی را زنده نگه داشته است.

حجت الاسلام نقویان با بیان اینکه شهدا با تزکیه نفس خود در طول تاریخ زنده اند، عنوان کرد: چه خوب بود که این استقبال های گرم ما تنها برای حاجت خواستن های دنیوی نبود بلکه با یادآوری رشادت های شهدا و با الگو قرار دادن های آن ها به تزکیه نفس خویس می پرداختیم.

وی تصریح کرد: شهدا از از جامعه ایثار و گذشت و آشنا شدن بیشتر با قرآن و اهل بیت(ع) و بالاخص از خواهران ما حجاب و عفاف می خواهند که ایمد است با الگو قرار دادن راه و منش زندگیشان در مسیر آنان حرکت کنیم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان یادآور شد: وجود شهدا برهان و استدلالی بر حقانیت اسلام است چراکه هنوز هم پس از گذشت سالیان سال، با آوردن نام شهید در هر محفلی دل ها تازه می شود.

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان  نیز شهدا را چراغ راه و هدایتگر بشریت دانست.

وی با تأکید بر اینکه عزت و افتخار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا است، اظهار کرد: باید قدر و منزلت شهدا را بسیار بدانیم و آنها را الگوی خود قرار دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت برای قشر جوان و نوجوان تبیین شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما