وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 6 مهر 1393 ساعت 08:38   |   کد مطلب: 9777
روز آتش نشانی از پرسنل این سازمان در همدان تجلیل می شود
در روز آتش‌نشان از آتش‌نشانان برتر، خانواده شهدای آتش‌نشانی و بازنشستگان این سازمان تقدیر به عمل می‌آید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان این مطلب گفت: هم‌زمان با روز آتش‌نشان، مراسم تجلیل از خانواده شهدای آتش‌نشانی، پرسنل زحمتکش و بازنشستگان این سازمان برگزار می‌شود.

مسعود دهبانی‌صابر افزود: براساس مصوبه وزارت کشور هرساله با در نظر گرفتن آیتم‌هایی چون، رتبه، سوابق و میزان فعالیت آتش‌نشانان به آنها درجه اعطا می‌شود.

وی بیان داشت: امسال نیز در مراسم روز آتش‌نشانی نیروهای فعال، معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی همچنین تصریح کرد: در روز هفتم مهر ماه جاری، مانور آبگیری از شیرهای هیدرانت خیابان‌ها و مراسم رژه بدون آژیر خودروهای آتش نشانی از محل ایستگاه 9 آتش نشانی واقع در بلوار ارم تا میدان باباطاهر برگزار می‌شود.

وی همچنین اعلام کرد: اجرای مسابقات ورزشی در رشته‌های فوتسال، شطرنج، کوهپیمایی و تنیس روی میز، ویژه پرسنل آتش‌نشانی نیز از جمله برنامه‌های روز آتش‌نشانی است.

وی همچنین اذعان داشت: مسابقات قرآن در زمینه‌های قرائت، تجوید و حفظ سه جزء از قرآن کریم نیز در روزهای ششم و هفتم مهر برای کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان برگزار می‌شود.

وی همچنین در ادامه گفت: زیارت گلزار شهدای گمنام میدان میشان و صعود به ارتفاعات الوند، حضور در گلزار شهدا و نماز جمعه، مانور صعود و فرود آزمایشی و حضور در چند مدرسه و اجرای برنامه‌های آموزشی و نکات ایمنی با حضور عمو حمید از دیگر برنامه‌های روز آتش‌نشانی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خاطرنشان کرد: در روز آتش‌نشانی ویژه برنامه مسابقه نقاشی برای کودکان با موضوع آتش‌نشانی و آموزش شهروندی در شبکه همدان برگزار می شود.

دهبانی‌صابر در پایان سخنان خود اظهار کرد: در روز اول مهر و بازگشایی مدارس نیز نیروهای آتش‌نشانی در 4 مدرسه واقع در چهار منطقه شهر همدان حضور یافتند و به دانش آموزان و اولیا، برخی موارد ایمنی را متذکر شده و بسته‌هایی حاوی نکات آموزشی را در بین دانش‌آموزان توزیع کردند.

منبع:فارس

دیدگاه شما