وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 3 مهر 1393 ساعت 21:27   |   کد مطلب: 9732
 دفاع مقدس عزت ایران و انقلاب اسلامی را به اوج رساند
امام جمعه تویسرکان گفت: دفاع مقدس عزت ایران و انقلاب اسلامی را به اوج رساند به گونه ای که تمامی قدرت های استکباری سر تعظیم در برابر کشورمان فرود آوردند.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، به مناسبت هفته دفاع مقدس صبح امروز نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان تویسرکان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه شهرستان تویسرکان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از ارزش های اسلام دفاع کردند و با ایثار و مقاومت خود نگذاشتند ذره ای از خاک ایران جدا شود.

وی با بیان اینکه دوران پر افتخار دفاع مقدس حماسه ماندگاری است که باید آن را زنده نگه داریم، گفت: دفاع مقدس زمینه ساز عزت و عظمت ایران اسلامی است که باید دستاوردهای آن به شکل ارزنده ای در جامعه تبیین شود.

امام جمعه تویسرکان افزود: آمریکا واسرائیل با مجهز کردن صدام به سلاح او را تحریک کردند که به ایران حمله کند اما در این جنگ هشت ساله آنچه نصیب آمریکا وهمدستان او وصدام شد خفت وخواری در دنیا بود ولی برای ما کشوری با عزت و قوی از نظر نظامی در منطقه به ارمغان آورد.

حجت الاسلام موحدی یادآور شد: همت جوانان و حضورمردم در صحنه بود که پوزه دشمن را به خاک مالید .

وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا از هیچ قدرتی به غیر از ایران نمی ترسد، علت این واهمه آمریکا را ایثار و ازخود گذشتگی ملت ایران برای رسیدن به آرمان ها دانست.

امام جمعه تویسرکان همچنین با بیان اینکه امروز آمریکا از رشد اسلام در دنیا و بیداری مسلمان هراس دارد ومی خواهد با همدستی دیگر کشورهای استکباری و دلارهای سعودی با بزرگ کردن گروهکی مثل داعش و با نشان دادن حرکت ها و اعمال ضد اسلامی چهر ه اسلام را خشن نشان دهد اما به یاری خدا این بارهم تیرش مثل گذشته به سنگ خواهد خورد.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه داعش و حمایان آن ها در مقابل مقاومت کم آوردند، افزود: گروه داعش نتیجه عملکرد کشورهایی همچون آمریکا و اسرائیل است که آنها را به صحنه آوردند و امروز در برابر آنها ناتوان شده و احساس خطر می کنند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند داعش در عراق بواسطه حضور مردم در صحنه زمین گیر شده است و این نشان می دهد هر جا که مردم حضور داشته باشند نتیجه خواهند گرفت.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه ادعای مقابله غرب با این گروهک تروریستی را پوچ و بی معنا دانست، ابراز کرد: باید در برابر توطئه دشمنان هوشیار باشیم زیرا دشمن هر روز از یک جبهه وارد می شود روزی در جبهه جنگ، روز دیگر در جبهه نرم و امروز هم در جبهه اختلاف افکنی که به خوبی آن را در عراق و سوریه شاهد هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: با عزم و اراده ملی و مدیریت جهادی که در کشور حاکم است قدرت های شیطانی قادر به رسیدن به اهداف خود نیستند.

حجت الاسلام محمد محمودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان نیز اظهار کرد: ایثار و شهادت و همچنین روحیه بسیجی رزمندگان ایران اسلامی از جمله خصوصیات این دلاورمردان ایران زمین بود که امروزه به برکت اقتدار و مقاومت آنها امنیت اسلامی در جامعه اسلامی را شاهد هستیم.

وی خاطر نشان کرد: دستاورد های نظامی، اقتصادی و سیاسی از دیگر ثمره دفاع مقدس برای نظام اسلامی ما می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: امروزه ملت ایران اسلامی به ویژه جوانان امنیت و آرامش خود را مرهون رشادت ها و مقاومت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

دیدگاه شما