وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 3 مهر 1393 ساعت 10:24   |   کد مطلب: 9730
مدیریت پست های الکترونیکی با اپلیکیشن CloudMagic
CloudMagic نام اپلیکیشنی است که به کمک آن کاربرانی که از پست‌های الکترونیکی گوناگونی استفاده می‌کنند می‌توانند به صورت همزمان تمام آنها را مدیریت کنند. این اپلیکیشن یک برنامه جامع برای مدیریت تمامی حساب‌های کاربری ایمیل شما از سرویس‌‌دهندگان مختلف است.

CloudMagic به شما اجازه می‌دهد تا پست الکترونیکی  سرویس‌دهندگان مختلفی مانند Yahoo، Gmail، Outlook ، Hotmail،AOL و … را به آن افزوده و به صورت یکجا مدیریت کنید. درواقع شما  یک inbox برای تمامی ایمیل‌های خود دارید  که می‌توانید با تمرکز بیشتر به مرور محتوای آنها بپردازید.

به گزارش نافع به نقل از  سافت گذر ؛ این اپلیکیشن امکان  برچسب‌گذاری و انتقال خودکار  ایمیل‌ها به پوشه‌های مجزا را نیز به کاربرانش می‌دهد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های CloudMagic  امکان جست‌وجوی یکپارچه میان محتوای تمامی حساب‌های کاربری شما در پست‌های الکترونیکی است. جست‌وجو در این برنامه به‌صورت هوشمند صورت می‌گیرد و اپلیکیشن  سعی می‌کند  تا با ارائه‌ پیشنهادهای مناسب، به جست‌وجوی دقیق‌تر و البته آسان‌تر محتوای موردنظر شما بپردازد.

اما دومین  ویژگی مهم  این اپلیکیشن امکان یکپارچه‌سازی آن با سرویس‌های کاربردی و مهمی است که  هر یک از ما برای مدیریت کارهای روزانه خود از آن استفاده می‌کنیم. از میان این سرویس‌ها می‌توان به Trello ، MailChimp ، Pocket  Evernote  و… اشاره کرد.

 این امکان یعنی شما  برای برنامه‌ریزی امور، ذخیره مطالب، لینک‌ها و همچنین برقراری ارتباط با مشتریان، نیازی به خروج از CloudMagic نداشته و می‌توانید تمام این امور را مستقیما از داخل خود برنامه انجام دهید. این اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید و ios‌ قرار گرفته است.

دیدگاه شما