وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 16 شهريور 1393 ساعت 10:13   |   کد مطلب: 9356
تکلیف مدیریت الوند همدان تا ۲۰ شهریور مشخص می‌شود
مالک باشگاه الوند همدان گفت تکلیف مدیریت الوند همدان تا 20 شهریور مشخص می‌شود.

به گزارش نافع به نقل از همدان ورزش؛ بهرام یدی عصر پنج‌شنبه که در تمرینات تیم الوند حاضر شده بود در جمع بازیکنان و کادرفنی و سرپرستی این تیم اظهار داشت: تیم الوند متعلق به همدان است و ما هم برای عدم حمایت در داخل استان قصد فروش آن را داشتیم.

وی افزود: در حال حاضر تیم الوند با شادابی تمرین می‌کند و این برای بستن یک تیم خوب بسیار ایده‌آل خواهد بود.

مالک باشگاه الوند همدان تصریح کرد: مشکلاتی که در بحث فروش سهام ایجاد شده بود تقریباً منتفی شده و تا اوایل هفته آینده وضعیت مدیریتی این باشگاه مشخص خواهد شد.

به گفته وی، الوند با ساختاری که دارد توانایی صعود به لیگ دسته اول را دارد و باید برای رسیدن به جایگاه واقعی خود تلاش کند.

یدی خاطرنشان کرد: تلاش‌هایی که کادرفنی و سرپرست تیم الوند برای جمع کردن این تیم انجام داده‌اند بسیار خوب بوده و حضور بیش از ۳۰ بازیکن در تمرینات  دلگرم کننده است.

گفتنی است در گروه چهارم لیگ دسته دوم کشور تیم‌های هم‌گروهی با تیم الوند سه تیم از شمال کشور یعنی تیم‌های خونه به خونه مازندران، شهرداری جویبار و سپیدرود رشت خواهند بود، گهر دورود لرستان، بهمن شیراز و شهرداری دزفول دیگر تیم‌های این گروه هستند ضمن اینکه سه تیم از استان‌های خراسان شمالی، زنجان و سمنان که نام آنها مشخص نیست در این گروه کنار الوند رقابت خواهند کرد که از ۱۴ مهر ۹۳ باید به مصاف هم بروند.

در حال حاضر برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آماده می‌کند که با سرمربیگری “منوچهر بیگم‌جانی” و کمک “علی ضمیری‌کامل” و “مصطفی کاشی” و سرپرستی “فرشید گل‌محمدی” تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

دیدگاه شما