وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 19 شهريور 1393 ساعت 08:40   |   کد مطلب: 9389
معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی :
مدیریت فروش؛ حلقه مفقوده تولیدات در تویسرکان
 مدیریت فروش؛ حلقه مفقوده تولیدات در تویسرکان
معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل بعد از تولید؛ بازاریابی، بازارسازی، برندسازی و بسته بندی حلقه مفقوده در تولیدات شهرستان تویسرکان است.

به گزارش نافع، کورش پرند معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که به دعوت نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت به همراه هیئت همراه از مراکز آموزش فنی و حرفه ای تویسرکان بازدید کردند، در گفت و گو با خبرنگار رودآور اظهار کرد:اجرای سیاست آموزش، تولید، بازاریابی و فروش از اولویت برنامه های آموزش فنی و حرفه ای است.

وی افزود: افرادی که می خواهند وارد بازار سرمایه شوند، می توانند آموزش مهارت را بر اساس استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کسب کنند.

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه آموزش های مهارت از طریق۷۰۰ مرکز دولتی و ۱۴ هزار آموزشگاه آزاد انجام می شود، گفت: سازمان دارای پنج هزار استاندارد آموزشی است که بر اساس برنامه راهبردی سازمان آموزش های مهارت را پیگیری می کند.

پرند عنوان کرد: امروز بازدید از صندوق حمایت از زندانیان، و مراکز آموزش فنی حرفه ای خواهران و برادران تویسرکان صورت گرفت و مشخص شد در اکثر حوزه های تولید به ویژه در حوزه تولید مبل و منبت مراحل بعد از تولید از جمله بازاریابی، بازارسازی، برندسازی و بسته بندی حلقه مفقوده ای است که سبب شده بهره وری لازم و ارزش افزوده مناسب در تولیدات این شهرستان صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه این حلقه مفقوده معضل بزرگی برای تولیدات این شهرستان است، تصریح کرد: شهرستان تویسرکان ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه منبت، گردشگری و صنایع گردو دارد و نیاز است تا آموزش های های لازم متناسب با علم روز در این شهرستان ارائه شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اینکه هم اکنون دو موضوع حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال های جدید مطرح است که باید به هر دو موضوع توجه ویژه ای شود، گفت: در حال حاضر نرخ بیکاری جوانان دو برابر میانگین نرخ بیکاری در کشور است.
پرند افزود: بنابراین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور روشی را طراحی کرده است که آموزش مهارت منجر به اشتغال شود که همان طرح آموزش، تولید، بازاریابی و فروش است.

وی تصریح کرد: با کمک بخش تعاون، صندوق مهر رضا(ع)، معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان بهزیستی در حال اجرا کردن طرح یادشده در کشور هستیم که توفیقات خوبی هم در همین مدت بدست آورده ایم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور این آمادگی را دارد تا آموزش ۱۰۰ هزار نفر از مدیران، موسسین، مربیان و سرمربیان آموزشگاه های آزاد را براساس اعلام نیاز آنان در هر رشته مهارتی، توسط مربیان درجه یک خارجی جهت بروزرسانی آموزش ها و اطلاعات انجام دهد.

کورش پرند معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به دعوت محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به همراه هفت کارآفرین برتر استان تهران و نیز علیرضا مهرابی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان صبح امروز از صندوق حمایت از زندانیان تویسرکان و مراکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران و برداران تویسرکان بازدید کردند.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای شرکت تعاونی های شهرستان تویسرکان و سخنرانی هفت نفر از کارآفرینان برتر استان تهران از جمله برنامه های جانبی بازدید معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از مراکز فنی و حرفه ای تویسرکان بود.

توسعه و تنوع در طرح های صنعت مبل و منبتریال ایجاد تعاونی های پایدار و بهره مندی از ظرفیت گردشگری، کشاورزی، باغداری و گیاهان دارویی و نیز بهره مندی از علم روز دنیا نظرات و پیشنهادت مطرح شده از سوی کارفرینان در این دیدار بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما