وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 شهريور 1393 ساعت 13:33   |   کد مطلب: 9511
نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشور در استان:
تقدیر خبرنگاران همدان از شهرداران نمونه در ساخت یادمان شهدای گمنام
تقدیر خبرنگاران همدان از شهرداران نمونه در ساخت یادمان شهدای گمنام
خبرنگاران همدان در آستانه هفته دفاع مقدس از یادمان شهدای گمنام استان بازدید و از شهرداران نمونه در این زمینه قدردانی می‌کنند.

به گزارش نافع، نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشور در همدان با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این برنامه قرار بود 3 مهر انجام شود، اما به دلیل تراکم برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس یک هفته جلوتر افتاده و پنجشنبه 27 شهریور برگزار می‌شود.

محمدجواد زمردیان افزود: در این برنامه یادمان شهدای گمنام قهاوند، فامنین، کبودراهنگ، پایگاه شهید نوژه، لالجین، بهار، مریانج، اسدآباد، تویسرکان، نهاوند و ملایر مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی اظهارداشت: 80 شهید گمنام در مناطق مختلف استان آرمیده‌اند که از این تعداد پیکرهای مطهر 60 شهید در مناطق شهری و 20 شهید در محیط‌های سازمانی نظیر دانشگاه‌ها و پادگان‌ها به خاک سپرده شده‌اند.

زمردیان تصریح کرد: در برخی از شهرها، اقدامات مناسبی برای ساخت یادمان‌ها صورت گرفته، اما متأسفانه در برخی موارد باوجود گذشت مدت طولانی از زمان تخصیص اعتبار موردنیاز، کار چندانی انجام نشده و یادمان‌ها نیمه‌کاره مانده است.

وی اعلام کرد: در این برنامه یک‌روزه ضمن قدردانی از زحمات شهردارانی که یادمان درخور تحسینی دارند؛ موانع ساخت یادمان‌های نیمه‌تمام از منظر اصحاب رسانه بررسی می‌شود.

زمردیان بیان کرد: آخرین بخش این برنامه، حضور در یادواره شهدای فصل تابستان مریانج است که با حضور سردار آبنوش قائم‌مقام قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برگزار خواهد شد.

گفتگو از سمیه مظاهری

 

 

دیدگاه شما