وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 28 اسفند 1393 ساعت 11:15   |   کد مطلب: 13584
 کاهش 10 درصدي وقوع سرقت در اسدآباد
فرمانده انتظامي شهرستان" اسد آباد " همدان در جمع خبرنگاران از کاهش 10 درصدي وقوع سرقت در اين شهرستان طي سال جاري خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ داود علي بخشي با بيان اينکه امسال کشفيات انواع مواد مخدر در سطح شهرستان 22 در صد رشد داشته اظهار داشت: طي سال جاري يک محموله بزرگ مواد مخدر به مقدار 20 کيلو گرم از نوع هروئين کشف شده است.

اين مقام مسوول در ادامه بيان داشت:انتظامي شهرستان در زمينه دستگيري تهيه و توزيع کنندگان مواد مخدر نيز 25 درصد رشد داشته است .

وي همچنين از کاهش 10درصدي وقوع سرقت در اين شهرستان خبر داد و يکي از عوامل کاهش سرقت در شهرستان را جمع آوري معتادان پرخطر دانست.

اين مقام انتظامي با اشاره به رضايتمندي مردم و مسوولان از عملکرد انتظامي شهرستان گفت : اگر امروز شاهد رضايتمندي مردم از عملکرد نيروي انتظامي در شهرستان هستيم ، تنها به دليل مشارکت خوب مردم با پليس است .

فرمانده انتظامي اسد آباد با اشاره به اجراي طرح نوروزي توسط نيروي انتظامي گفت : اين طرح در شهرستان اسدآباد با تشکيل اکيپ ها و استقرار نيرو ها از 25 اسفند ماه در حال انجام است .

وي به شهرونداني که قصد مسافرت دارند توصيه کرد: با توجه به اينکه اکيپ هاي گشت زني انتظامي به صورت سواره و پياده در سطح شهر فعالانه مشغولند، شهروندان در غياب خويش کليد منازل خود را به همسايگان ، آشنايان و افراد قابل اعتماد خود بسپارند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در ادامه از شهروندان خواست با نصب دزدگير بر روي وسائط نقليه خود ، آنها را در محل هايي که مطمئن هست پارک کنند تا از سرقت هاي احتمالي در امان باشند.

اين مقام مسوول با بيان اينکه در سال 93 در شهرستان يک فقره قتل هم رخ نداده است افزود : اين نشان از وجود امنيت کامل در شهرستان و فرهنگ بالاي مردم دارد .

وي در خصوص چهارشنبه آخر سال هم گفت : با همکاري مردم ولايت مدار و همراهي مسوولان دلسوز با پليس بحمدالله بدون هيچ مشکلي اين مناسبت  در شهرستان سپري و موردي نيز حادث نشد .گفتني است در خاتمه نشست با خبرنگاران ،هدايايي نيز به آنان اهدا و از زحمات آنان تقدير به عمل آمد.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما