وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 1 آبان 1393 ساعت 14:55   |   کد مطلب: 10358
اختصاص جایگاه ویژه خبرنگاران در مصلای نمازجمعه همدان
رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه همدان از جانمایی فضایی جدا برای خبرنگاران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به مشکلاتی که خبرنگاران در پوشش اخبار نماز جمعه دارند برنامه‌ریزی شده تا جایگاه ویژه‌ای را برای این امر اختصاص دهیم.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام عباس اسماعیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد 6 ماه ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان اظهار کرد: از جمله برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ستاد اقامه نماز جمعه در همدان برگزاری 27 مورد مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و 55 مورد انواع مراسم فرهنگی و مذهبی بوده است.

وی گفت: برگزاری 150 مورد کلاس‌های مختلف علمی، آموزشی و سبک زندگی به مدت 371 ساعت برای 4 هزار و 462 نفر توسط کانون فرهنگی هنری «ظهور» و دعوت از 26 سخنران قبل از خطبه‌ها از دیگر برنامه‌های ستاد است.

*شرکت 12 هزار نفری مردم در نماز جمعه همدان

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه همدان تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون در هر جمعه جمعیتی بالغ بر 12 هزار نفر از نماز جمعه استقبال کردند که این رقم در ایام ماه مبارک رمضان به 15 تا 20 هزار نفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله عملکرد ستادی و اداری ستاد اقامه نماز جمعه در همدان برگزاری 255 جلسه با ادارات، نهادهای اجرایی و رده‌های تشکیلاتی زیرمجموعه ستاد نماز جمعه و بیمه 2 هزار نفر از نمازگزاران جمعه از مرداد سال گذشته تا مردادماه امسال بوده است.

اسماعیلی ادامه داد: هماهنگی و برگزاری هشت مورد بازدید مسئولان استانی و مسئولان شورای سیاستگذاری نماز جمعه کشور از حسینیه امام(ره) از جمله برنامه‌های ستادی و اداری اقامه نماز جمعه بوده است.

وی با اشاره به وضعیت مصلای امام در همدان عنوان کرد: مصلای همدان در سه فاز تعریف شده که تاکنون فاز نخست آن به پایان رسیده و دو فاز دیگر آن نیز در مرحله ادامه کار قرار دارد.

*اختصاص 50 میلیارد تومان برای احداث مصلای امام

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه همدان افزود: برای احداث مصلای امام(ره)، مبلغ 50 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون 12 میلیارد تومان آن هزینه شده تا مراحل تکمیل این پروژه را پیش ببریم.

وی افزود: با توجه به پیشرفت کار تا دو سال آینده نماز جمعه همدان در مصلی برگزار می‌شود.

اسماعیلی از جانمایی فضایی جدا برای خبرنگاران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به مشکلاتی که خبرنگاران در پوشش اخبار نماز جمعه دارند برنامه‌ریزی شده تا جایگاه ویژه‌ای را برای این امر اختصاص دهیم.

دیدگاه شما