وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 9 شهريور 1393 ساعت 11:00   |   کد مطلب: 9249
نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشور در استان خبر داد:
بررسی دلیل بلاتکلیفی یادمان شهدای گمنام همدان از نگاه خبرنگاران
نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشور در استان خبر داد: بررسی دلیل بلاتکلیفی یادمان شهدای گمنام همدان از نگاه خبرنگاران
همزمان با هفته دفاع مقدس اصحاب رسانه همدان از یادمان شهدای گمنام استان بازدید می‌کنند.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشور در همدان با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با "نافع" گفت: 80 شهید گمنام در مناطق مختلف استان آرمیده‌اند که از این تعداد پیکرهای مطهر 60 شهید در مناطق شهری و 20 شهید در محیط‌های سازمانی نظیر دانشگاه‌ها و پادگان‌ها به خاک سپرده شده‌اند.

محمدجواد زمردیان تصریح کرد: در برخی از شهرها نظیر قهاوند، مریانج، ملایر و پایگاه نوژه، اقدامات مناسبی برای ساخت یادمان‌ها صورت گرفته، اما متأسفانه در برخی موارد باوجود گذشت مدت طولانی از تخصیص اعتبار، کار چندانی انجام نشده و یادمان‌ها بلاتکلیف مانده است.

وی اعلام کرد: بدین منظور برنامه بازدید خبرنگاران از یادمان‌های شهری استان برگزار می‌شود تا ضمن قدردانی از زحمات شهرداران شهرهایی که یادمان درخور تحسینی دارند؛ موانع ساخت یادمان‌های نیمه‌تمام از منظر اصحاب رسانه بررسی شود.

زمردیان بیان کرد: این برنامه صبح پنجشنبه 3 مهرماه برگزار شده و یادمان‌ شهدای گمنام در شهرهای قهاوند، فامنین، کبودراهنگ، پایگاه شهید نوژه، لالجین، بهار، مریانج، اسدآباد، تویسرکان، نهاوند و ملایر مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: آخرین بخش این برنامه، حضور در کنار مزار شهدای گمنامی که همزمان با شهادت امام صادق(ع) در جوکار به خاک سپرده شدند، خواهند بود.

زمردیان اظهارداشت: پس از تشییع باشکوه و به‌یادماندنی دو شهید گمنام آرمیده در جوکار مقرر شد؛ مراسم چهلم این شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار ‌شود و ترتیبی اتخاذشده تا خبرنگاران و اصحاب رسانه استان نیز در این برنامه شرکت کنند.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما