وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 10:48   |   کد مطلب: 12759
کنگره شهدای دانشجو در همدان برگزار می‌شود/ رونمایی از یادمان شهیدی که 31 سال گمنام بود
یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور خانواده شهید فرج‌پور رونمایی می‌شود.

به گزارش نافع، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان این مطلب در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: این مراسم 20 بهمن ماه همراه با تجلیل از نفرات برتر مسابقات ورزشی جام "شهید فرج‌پور" در مرکز همایش‎های دانشگاه برگزار می‎شود.

سید حبیب‌ا... موسوی‌بهار افزود: نورافشانی آزمایشی یادمان شهدای گمنام این دانشگاه انجام شده ا و به دلیل مرکزیت داشتن موقعیت این المان، فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این مکان فراهم می‎شود.

وی با تأکید بر ضرورت ارائه پیشنهادهای سازنده توسط ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه به شورای فرهنگی دانشگاه بیان کرد: برگزاری جلسات و همایش‌های یک روزه برای تبادل افکار بین دانشجویان شاهد و ایثارگر در پیشبرد اهداف مؤثر است.

مدیرکل بنیاد شاهد و امور ایثارگران استان همدان نیز با تأکید بر اهتمام در رسیدگی به مسائل دانشجویان شاهد و ایثارگر اظهار داشت: رسیدگی به امور تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگران، رضایت آنان را در توسعه نهضت اسلامی فراهم می‌کند.

ناصر عارف، تکریم خانواده‌های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را از وظایف اصلی دانست و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف اصلی در همه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برای اشاعه فرهنگ ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی است.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی نیز از برگزاری کنگره شهدای دانشجو در 30 بهمن ماه خبر داد و اظهار داشت: این کنگره 30 بهمن ماه ساعت 15 در مسجد بزرگ دانشگاه برگزار می‌شود.

ابراهیم جلیلی با بیان اینکه حدود 150 خانواده شهید دانشجو در همدان ساکن هستند، عنوان کرد: سردار صفوی سخنران ویژه کنگره شهدای دانشجو است و خاطره‌گویی توسط حاج حسین یکتا انجام می‎شود.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما